#1
Oké, bedankt voor je reactie. Dan weet ik dat ook weer. Ik had 't namelijk vaak gelezen dat er amfetamine in een pilletje zat verwerkt. Maar dat is dus niet zo, bedankt voor het corrigeren!![]()
Graag gedaan, daar is DF voor. Ik gebruik nu al een jaar of 7 af en toe xtc en mijn vrienden ook. Ik laat altijd, echt altijd alles testen en die vrienden ook. In al die jaren hebben wij nog nooit een foute pil gehad, of een pil met iets anders dan MDMA en bindmiddel. Zelfs niet met cafeïne oid. Wel heb ik meerdere keren gehad dat de hoeveelheid MDMA anders was dan er verteld werd bij aankoop. Zowel meer als minder. Daarom is testen ook zo belangrijk.