Rustig rustig zeg. Een keer per maand 5 jaar lang en zomers vaker. Das echt niet goed hoor en ik had gedacht dat jij dat wel zou weten. Ga maar eens hier op de site kijken, ik heb al meerdere keren een verhaal over een kennis van mij geschreven. Hoe mis het WEL kan gaan van misbruik.
En zoals hier ook al vaak wordt gezegd dat wat voor jou of je vrienden goed gaat hoeft voor een ander niet goed te gaan.
En zoals óók al vaak hier is vermeld ga je de echte schade pas na 10 talle jaren merken. Ik trek te snel conclusies vind jij, nou dat doe ik zeker niet. De 3 maanden regel is echt wel het beste hoor. Als je dat een keertje eens overschrijd is het niet zo een ramp maar 5 jaar lang elke keer is zeker niet gezond. Maar goed, als jij vind van niet mag dat best maar ga dan geen slecht advies oid aan anderen geven.
Euhm waar geef ik advies??
Dat doe ik niet
Maar er zijn meer redenen waarom mdma niet kan werken.
En ja ik weet persoonlijk uit eigen ervaring hoe fout het kan gaan
En indd over ne vrienden en mij heb je gelijk
Maar ik geef hiermee alleen aan dat het niet altijd zo is zoals op geschreven
Dus omdat het met een kennis van jou fout is gegaan is jou info waar en dat dus de stel regel?
Terwijl mijn 'kennissen' er wel tegen kunnen
En waarom zou wappie niet zoals me vrienden kunnen zijn?
Waarom is of zou hij anders als me vrienden zijn??
Maar door bvb bepaalde medicatie werkt mdma niet of nauwelijks
Als je eerst coke neemt werkt het ook minder
Zo zijn er nog tal van zaken die invloed kunnen hebben
Tuurlijk is 1x per 3 maanden beter
Helemaal niet doen nog beter
Ik wil echt niet bijdehand doen of wat dan ook maar elke keer word aangehaald jou ervaring etc geldt niet voor iedereen
Maar dus gaat de standaard info ook niet altijd op
Lijkt wel alsof ik tegen gesproken word omdat ik andere info vermeld ( lees niet verstandig of wat andere onveilig vinden )als dat er over geschreven word en dus klopt het niet?