Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"waarom niet gewoon mdma kristallen kopen? weet je direct of het goed spul is :P"
"Tufnut zei: mrbigbudsmoker zei: waarom niet gewoon mdma kristallen kopen? weet je direct of het goed spul is :P Klik om te vergroten... Dit is een onjuiste aanname. Hoewel de kans iets groters is dat het goed is, weet je het nog lang niet zeker. Klik om te vergroten... zou kunne maar ik heb zo tog nog nooit rotzooi gekrege en echt heerlijk samen met lsd"
"MDMC zei: Dan ligt het gewoon aan jou leverancier! Zo kan je ook een leverancier treffen die jou alleen maar goede batches verkoopt. Dit zegt niets, dit is gewoon een aanname, laat je spul testen van te voren! En ja, ook met kristallen, met alles eigenlijk wel! Of je moet op het randje leven, dan maakt het allemaal vrij weinig uit! Klik om te vergroten... nou ik woon in belgië , dus geen idee waar ik het testen zou ?"
"MDMC zei: Het bied geen garantie, maar een zelftester is een idee! Je kan deze via online smartshops bestellen! Klik om te vergroten... verkopen ze die ook in tilburg ? koop niet echt graag online"
"je kan altijd carbobel pakken dee ik toen ik getest werd gewoon veel water een paar van die pilletjes en nix meer"
"hoi ik heb een vraagje ik had even geleden n tripje gepakt een shiva niet de eerste keer, met een hoop mensen die wel voor het eerst lsd namen. alles ging lekker,op cafe een pintje gaan drinke , jointje roke, tot mijn maat belde dat ik moest komen om de wiet te kome halen, we hadde namelijk samengelegt voor 25gram te kopen. ik kwam aan by zijn huis, alleen , (hij woont in een pik donker bos) ik had geen gsm bij of iets dat licht gaf.ik heb daar staan roepe als n zot maar hij was niet thuis. toen hij thuis kwam dacht ik dat dit de politie was ik ben toen beginne lopen door bossen over hekken door tuinen , het leek wel uren. toen ik eindelijk op een weg was werd ik achtervolgt door een groot zwart beest dat te groot was om een hond te zijn te klein om een beer te zijn. ik heb me toen achter een auto verstopt in iemands tuin tot he weg was. echt heel eng , het grommen deed me helemaal rille. daarna gwn trug gelopen naar cafe iets later kwam men maat aan met de wiet , kwas maar een half uurtje weg geweest. egt heel vaag x'D heeft iemand dit nog al meegemaakt ? peace"
"hoeveel nam je dan van die zolpidem ? ik had het is genome op n feestje , kvoelde n iets"
"ik heb het al geprobeerd op het vliegtuig met wiet naar praag gwn vacuum gezogen in een luchtdicht glazen potje in je valies en nix problemen"
"ik heb dit weekend nog mexicaanse paddos genomen op reggea geel gwn op de camping chill, en ik was voor 2 uur totaal in een andere wereld totaal anders dan ik verwachte terwijl iemand anders die iets minder op had ech amper iets zag mischien focus jij je gewoon te hard op het visuele. terwijl het beter is om gewoon er niet aan te denken en gewoon verrast worden door het magische dat het je laat zien. je ogen dichtdoen kan ook heel vreemde dingen tonen anders kan je naar een goa feestje gaan als je het kleurrijk wilt is er niets beter dan deco op een goa"
"ik ben sinds enkele weken opnieuw begonnen met concerta de dokter heeft de dosis de dosis nu verhoogd naar 54 ik ben 18 en weeg 65 , ik heb al ondervonden dat als je er sterke drank by drinkt dat het behoorlijk scheef kan worden maar nu vrydag, ga ik naar de goa en ik heb al een portie paddos klaar kan ik een hippieflip doen by mijn concerta of is dit niet aante raden en kan ik best die dag geen concerta nemen ? weet iemand hier meer over ?"