Het kan vele oorzaken hebben. Maar ik lees natuurlijk bijna alleen maar fout gebruik, dus het is je eigen schuld. 2 weken ertussen is natuurlijk veel en veel te kort (mogelijke oorzaak 1). Een hele (ongeteste?) pil van 190mg er in kieperen is ook veel teveel. (Mogelijke oorzaak 2)
Alcolhol erbij drinken (geen idee hoeveel bier je op hebt?) is ook fout natuurlijk (oorzaak nr 3). Paniekaanvallen kunnen oorzaak zijn bij serotonine tekorten (oorzaak nummer 4). Ook de setting (oorzaak nr 5 is een erg belangrijke factor om een goeie mdma ervaring te hebben. Je verwachting dus en de mentale problemen die je al had. Met mentale problemen is drugs nemen ook niet slim. (Oorzaak nr 6) .
60 kg x 1,5 mg mdma is dus MAX 90mg voor het hele feest. Je hebt ruim het dubbele op.
Zoals hierboven door iedereen al is gemeld wist je alle "gevaren" en toch gewoon doen.
Waarom neem je het gegeven advies (waar je nota bene zelf om gevraagd hebt) niet ten harte? Mag hoor, maakt niet uit maar waarom vraag je dan advies als je er toch niks mee gaat doen?
Lees aub (please please) deze info in de link. Is heel goed en heel belangrijk. Dan weet je veel meer en ben jij in ene de slimste van je vriendegroep, ook leuk toch?
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/#post-1234506
Please lees en doe! Je verkloot je brein anders echt.