Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi iedereen. Afgelopen zondag op Amsterdam open air mijn eerste XTC ervaring gehad. Eerst even een kort verslag hiervan : s ochtends een stevig ontbijt gehad rond uur of 11 en om 3 uur een halfje gehad. Ik weet niet precies welke maar het waren oranje met 1 2 erop en getest. Mn beste vriendin gebruikt deze al een tijd en nooit fout op gegaan. Nou goed van tevoren ook niet heel veel erover gelezen juist omdat ik mezelf ook niet bang wilde maken met wat er eventueel mis zou kunnen gaan. Om 3 uur dus een halfje genomen en na drie kwartier voelde ik nog niet echt wat. Liep met mijn vriendin richting een andere stage totdat ik ineens een heftige golf door mn lichaam voelde. Begon in mijn been en toen naar boven totdat ik het helemaal door mijn hele lichaam heenging. Ik keek haar aan en ze zag meteen dat het begon in te werken. Ik spacete helemaal op mijn benen en zweefde zowat over t zachte gras. Heel klein beetje angst omdat het zon ontzettend heftig gevoel was. Ik vroeg aan haar is dit normaal gaat dit wel goed ? Ze stelde me gerust en ze zei : accepteer dit gevoel even straks wordt t minder en ga je je heerlijk voelen. Ik was enorm draaierig maar niet bang ik vertrouwde volledig op haar en wilde ook dat ze dicht bij me bleef. Besef van tijd had ik niet echt meer maar kreeg enorme dorst. Denk dat dit hele heftige 5 minuten duurde en daarna voelde ik me heerlijk relaxed. Water gehaald en lekker gedanst, genoten van de zon, de muziek en de hoeveelheid mensen boeide me niet meer. Ik zat heerlijk in mijn bubbel met fijne vrienden om me heen. De zon en de muziek was zo heerlijk en zat helemaal in mijn element. Alles voelde lekker zelfs mijn ademhaling ervaarde ik ontzettend intens. Na 2 uur werd het gevoel minder en nam ik nog een kwart bij. Dit ritueel herhaalde ik 2 uur later nog een keer. Uiteindelijk een heerlijke avond gehad die voor mijn gevoel veels te snel voorbij ging. Daarna nog wat fruit genomen en iets van suiker en voelde me echt top. Nu is mijn vraag kan ik de volgende keer (over een maand) weer precies hetzelfde nemen? Hoe groot is de kans dat het te heftig is?"
"HardstyleGabber zei: Een fijne eerste xtc ervaring zo te lezen mile: Aangeraden wordt om 1x per 3 maanden xtc te gebruiken ivb met je serotonine voorraad. Kwa dosis wordt 1.5 mg per kilo lichaamsgewicht aangeraden. Bijv: 1.5 x 63 = 94.5 mg MDMA Eerlijk gezegd heb ik me er nooit aan gehouden maar is wel de beste manier om het zo veilig mogelijk te houden. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Ik ga dus over een maand naar een techno festival en daarna is t weer even klaar voor een hele tijd. Ik snap dat de tussenperiode korter is dan wordt aanbevolen alleen ik wil alleen weten of ik dan weer kan beginnen met een halfje of beter toch een kwartje. Ik vond het gevoel ontzettend heftig in het begin maar t ging redelijk snel over naar heel relaxed. Wil niet fout gegaan de 2e keer."
"Dag iedereen, Ik wil toch even mijn 2e ervaring met jullie delen. 2 weken geleden dus op een festival geweest en dat was ook precies 2 weken na de 1e keer. Ik weet dat dat erg kort op mekaar is maar eigenwijs als ik ben probeerde ik het toch. Ik nam een halve blauwe (airforce dacht ik) van 190 mg, deze had ik rond 4 uur genomen. Na een half uur en een biertje later voelde ik me wel wat wazig maar eigenlijk nog helemaal niks verder. Dit had ik de vorige keer trouwens niet, ik voelde toen helemaal niks en toen een keiharde inslag. Rond een uur of 5 voelde ik hem langzaam erin komen en begon me wel wat lekkerder te voelen maar had helemaal geen inslag dit keer. De piek kwam ook niet echt en het fijne gevoel bleef op ongeveer 50% van de ervaring van de vorige keer steken. Om 18.00 uur nam ik nog een kwart bij om het effect wat te verlengen, heb dit keer trouwens ook wel banaan gehad ( en vlak voor het festival een stevige lunch) omdat ik de vorige keer lichtelijk misselijk werd. Om 20.00 uur nog een kwart en dit was kennelijk te veel want een half uur later voelde ik me helemaal niet lekker worden, draaierig en een misselijk gevoel bij vlagen en ook extreem koude rillingen. Dextro gehad 2 glazen cola en 2 bananen en heb toen een uur op een rustig plekje gezeten met een vriend van me, een uur later voelde ik me eigenlijk weer goed dus laatste uur gelukkig nog op een leuke manier het festival kunnen meemaken. Goed al met al wel een prima avond gehad, wel redelijk lekker maar niet zo top als de 1e keer en helaas jammer van dat ene uurtje dat ik ff niet lekker ging. Nou de kater was wel minder maar wel een week later een aantal paniekaanvallen gehad, ik zat al niet lekker in mijn vel door privéomstandigheden en 's avonds thuis kwamen ineens de muren op me af voelde ik me benauwd worden en m'n hartslag voelde heel hoog aan. Ben toen een uur buiten gaan zitten met m'n moeder want die was toevallig op visite. Ik zit normaliter wel heel goed in mijn vel alleen vroeger had ik wel eens dat ik veel piekerde verder nooit echt last gehad van paniekaanvallen. Vraag me af of het misschien van die laatste pil komt of dat XTC toch niks voor mij is. De eerste keer was trouwens een 220 mg en had ik ook eerst een halve en daarna 2 kwartjes en daar ging ik super lekker op. Ik ben trouwens een vrouw 173 lang en 60 kg"
"Bedankt voor je reactie Dunnetjess33 . het was geen ongeteste pil het ging om een blauwe North Face 190 mg. Daarbij had ik eerst de helft genomen en 2 uur later een kwart en daarna nog eens een kwart, in totaal dus wel een hele. De eerste keer had ik in totaal ook een hele van 220 mg en dat ging gewoon goed daarom vroeg ik me af waarom het deze keer minder ging. Ik had er 2 biertjes bij die ik niet eens helemaal opgedronken had. Daarbij nog ongeveer een glas water per uur. Verder heb ik nu geen mentale problemen alleen de week erop had ik stress door een privésituatie zoals ik zei zit ik voor de rest supergoed in mijn vel. 2 weken is inderdaad veel te kort dat realiseer ik me ook. Komende maanden geen xtc meer voor mij."
"Ga ik doen! Ik ben 29 trouwens. Ik vind sowieso de kater van xtc best wel heftig. Heb eigenlijk de hele week na gebruik amper kunnen eten en voelde me lamlendig en rusteloos en extreem moe. Mijn vrienden die geen xtc op hadden en alleen speed hadden nergens last van."