Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZitten en praten

Zitten en praten

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ketamingo zei:
Bedankt voor de reacties! Dan houd ik het maar op wat ik zelf wil hahaha
Klik om te vergroten...

Het belangrijkste is dat je gewoon doet wat voor jou goed voelt op dat moment. Klonkt cliché maar het is echt zo. Dan maak je het leuk voor jezelf. Veel plezier next time!
B
Benny GLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik herken dit geval maar al te goed.
Mijn eerste keer XTC was in een discotheek samen met mijn beste vriend.
De pil sloeg bij ons allebei ongeveer op het zelfde moment in en inderdaad hebben wij het eerste uur van het effect eigenlijk niet echt gedanst. We hebben vooral met elkaar gepraat over emotionele dingen in de rokerskamer, was ook een heerlijk gevoel als je onder invloed zo open bent tegen elkaar.

Het is algemeen bekend dat het 'love' gevoel bij XTC zal afnemen. Mijn ervarig is dat bij mate het 'love' gevoel minder wordt, hoe minder ik praat en gewoon ga dansen. Misschien is dit ook bij jou zo?

- Benny
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon lekker doen waar jij zelf in hebt, als dat rondjes lopen is dan is daar niks mis mee toch. Waarom zou je perse met de rest mee moeten doen als je daar geen zin in hebt?
h
hambeastLid
01-01-2024, 00:00
#4
ga nou maar gewoon mee, ouwe lul uithangen heb je nog zat tijd voor
K
KetamingoLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoi allemaal,

Even snel een vraag. Als ik uitga en ik gebruik dan xtc of iets wat er op lijkt, kan ik niet op een plek stilstaan en dansen. Al mijn vrienden willen bij de artiest staan en gaan los terwijl ik daarentegen moeilijk op een plek kan blijven staan en 'rondjes' ga lopen. Soms lukt het me wel maar heb ik al snel last van benen die niet meer mee willen werken (2e helft vd avond)

Weet iemand hier iets tegen of hebben jullie tips?

Alvast bedankt en groetjes!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eens met Bee... gewoon doen wat je jezelf prettig bij voelt. Zelf vind ik rondjes lopen en met onbekende mensen contact maken echt helemaal geweldig. Complimentjes geven aan iedereen en liefts nog hier en daar een knuffel scoren :hearteyes:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
hambeast zei:
ga nou maar gewoon mee, ouwe lul uithangen heb je nog zat tijd voor
Klik om te vergroten...
Naja
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Eens met Bee... gewoon doen wat je jezelf prettig bij voelt. Zelf vind ik rondjes lopen en met onbekende mensen contact maken echt helemaal geweldig. Complimentjes geven aan iedereen en liefts nog hier en daar een knuffel scoren :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Haha ik houd hier ook van! Ik denk dat ik zowat de hele dag rondloop op een festival. Met dansen tussendoor. Zo af en toe even zitten maar ik blijf nooit op 1 plek. Lekker idd mensen ontmoeten en babbelen, knuffel halen, blowtje roken. Heerlijk!!
K
KetamingoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor de reacties! Dan houd ik het maar op wat ik zelf wil hahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."