#1
Bedankt voor de reacties! Dan houd ik het maar op wat ik zelf wil hahaha
Het belangrijkste is dat je gewoon doet wat voor jou goed voelt op dat moment. Klonkt cliché maar het is echt zo. Dan maak je het leuk voor jezelf. Veel plezier next time!
Bedankt voor de reacties! Dan houd ik het maar op wat ik zelf wil hahaha
Najaga nou maar gewoon mee, ouwe lul uithangen heb je nog zat tijd voor
Haha ik houd hier ook van! Ik denk dat ik zowat de hele dag rondloop op een festival. Met dansen tussendoor. Zo af en toe even zitten maar ik blijf nooit op 1 plek. Lekker idd mensen ontmoeten en babbelen, knuffel halen, blowtje roken. Heerlijk!!Eens met Bee... gewoon doen wat je jezelf prettig bij voelt. Zelf vind ik rondjes lopen en met onbekende mensen contact maken echt helemaal geweldig. Complimentjes geven aan iedereen en liefts nog hier en daar een knuffel scoren![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."