#1
Ik herken dit gevoel heel erg! Sommige vrienden van mij gebruiken om de week. Er valt niet met ze te praten en ik wil ook niet altijd de wijsneus uithangen. Zo denkt een vriendin dat je met je geest je lichaam kan beïnvloeden en als ze een onwijs leuke avond aan de xtc heeft gehad, haar lichaam er geen last van heeft. Ze had een keer xtc gedaan en geen leuke avond gehad en de week daarna was ze ziek. Ga daar maar eens mee in discussie. Het zijn allemaal volwassen mensen maar soms zijn ze zo onwetend/willen ze onwetend zijn.
Jaa heel herkenbaar, ik voel de irritatie als ik je stukje lees haha! We moeten maar zo denken, wij snappen het wel en laat hen maar. Blijkbaar heeft het geen nut steeds uit te leggen en wordt je er zelf alleen maar meer geïrriteerd door..
