Heftig man
![:worried:]()
en thanks voor het delen van je ervaring.
Allemaal bedankt voor jullie reacties en het levend houden van mij topic!
Ik moet toch even iets kwijt, ook waarom ik dit topic eigenlijk ben gestart. Ik moet even op het matje komen.
Ten eerste, ik ben "recreatieve" drugsgebruiker. Mijn ervaringen:
*4x mdma
*2x 4fmp
*5x truffels
*1x lsd
*wekelijks wiet (wel met een vaporizor)
Ik ben een man van 22, 175cm.
Verder zijn de keren dat ik drink per jaar op één hand te tellen. Ik eigenlijk is een gezond leven heel belangrijk voor me, ik sport vier of vijf keer per week, pak altijd de fiets, heb actief werk en eet extreem gezond (trust me).
Nou heb ik een paar weken geleden een keer (en voor het eerst) alleen xtc gebruikt. Ik vind het sowieso fijn om drugs alleen te doen, zoals wiet en truffels. Ik heb een goed sociaal leven, om aan te geven dat ik niet eenzaam ben of in een isolelment leef ofzo
![:confused:]()
mile:
Ik had vijf pillen gekocht van een vriend, eigenlijk met het idee dat ik ze dan gewoon kan laten testen en ze dan te delen met vrienden. Het zijn simkaart pillen en ze zijn getest op 220mg MDMA, een super zware dosering dus en hier was ik me helemaal bewust van. Ook ben en was ik goed ingelezen over de risico's van het nemen van MDMA en de aanbevolen doseringen.
De bewuste avond had ik dus xtc genomen, ik begon om 20:00 met 110mg. Vanaf dat moment ging het heel hard en ben ik helemaal doorgeslagen. Ik heb wel genoteerd wat ik heb genomen, maar toch is het "me overkomen" dat ik om 00:00 al 440 mg MDMA op had, ja, twee pillen. En daar is het niet bij gebleven. Ik zat in zo'n grote waas dat ik niet meer duidelijk weet wat er is gebeurd. Maar ik ben niet out gegaan en heb me de hele tijd alleen maar extreem goed gevoeld. Ik heb zelfs tot 6:00 s'ochtends doorgenomen, schrik niet, nog eens twee pillen. In een tijdsbestek van 10 uur heb ik dus 880 mg MDMA naar binnen gewerkt in mijn eentje. Wonderbaarlijk ben ik nog prima in slaap gevallen en heb ik geen extreme dip gehad hiervan.
Ik wil dit delen omdat ik enorm van mezelf ben geschrokken over hoe ik de controle ben kwijtgeraakt. Ook deel ik dit omdat ik denk dat het delen van mijn ervaring en het uiten van mijn schaamte helpt om dit nooit meer te laten gebeuren. Hopelijk helpt mijn ervaring eventueel andere om in te zien dat het gevaarlijk kan zijn om alleen xtc te nemen.
Nu bijna een maand verder, ik voel me super (zoals altijd) en hopelijk blijft het puur bij een schrik en leermoment voor mij. Gelukkig heb ik wel de avond van mijn leven gehad, holy shit wat ging ik hard en goed.
Wees niet bang om een mening achter te laten, en wees vooral eerlijk
![:confused:]()
mile:
peace