#1
Minder xtc nemen helpt tegen niet kunnen plassen. ![:thumbsup2:]()
Minder xtc nemen helpt tegen niet kunnen plassen.![]()
Dat doe ik wel. Waarom zou ik dat niet doen? Het is een feit dat het niet kunnen plassen versterkt wordt bij hogere doseringen xtc/mdma.Waarom neem je vraagsteller niet serieuas?
Los van ongemakkelijkheid is het niet schadelijk dat je niet kunt plassen
Dat doe ik wel. Waarom zou ik dat niet doen? Het is een feit dat het niet kunnen plassen versterkt wordt bij hogere doseringen xtc/mdma.
Naja sorry hoor, waar slaat dit nou weer op? Mijn reactie was op het openings topic van ts. Minder mdma nemen helpt wel degelijk om makkelijker te plassen. Ik probeer helemaal niet grappig te zijn maar serieus.Omdat je grappig denkt te zijn wat je niet bent. De vraagsteller heeft een vraag, ik probeer daar serieus antwoord op te geven met de informatie die ik heb, en jij antwoord met de meest obvious shit die je kan bedenken.
Waarom ga je niet serieus in op de problemen van OP? Hij/zij zit ergens mee, en je komt met deze poep aan.
Naja sorry hoor, waar slaat dit nou weer op? Mijn reactie was op het openings topic van ts. Minder mdma nemen helpt wel degelijk om makkelijker te plassen. Ik probeer helemaal niet grappig te zijn maar serieus.
Doe ff gewoon zeg.
Die sjit is voor jou misschien “obvious” maar misschien voor ts niet.
Je haalt twee topics door elkaar Bas van Hoven. Lees de eerste post eens hier boven in dit topic. Vraagsteller vraagt of ketamine helpt tegen niet kunnen plassen bij xtc. Jij hebt het over een ander topic.Sorry, misschien was mijn reactie niet exact wat ik bedoelde te zeggen. Ik heb persoonlijk wat tegenslagen gehad, en die laat ik misschien doorschemeren in dit topic.
Het punt was, de vraagsteller heeft een probleem omdat hij/zij een kapotte lip heeft na het gebruiken van XTC. Jou advies is minder XTC gebruiken. Dan denk ik bij mezelf, waarom moet je dit melden? Denk je niet dat de vraagsteller heus wel begrijpt dat dit door de XTC komt?
Minder xtc nemen helpt tegen niet kunnen plassen.![]()
Het zijn bij mijn weten twee verschillende symptomen die in de voorlichting over MDMA vaak door elkaar worden gehaald.
MDMA zorgt ervoor dat er meer antidiuretisch hormoon wordt aangemaakt waardoor je meer vocht dan normaal vasthoudt in je lichaam, in plaats van dit uit te plassen. Dat vergroot inderdaad de kans van watervergifiging bij teveel drinken: in combi met vocht vasthouden kan dat tot vochtophoping in de hersenen leiden.
Maar als je tijdens de roes ondanks bovenstaande toch op een bepaald moment moet plassen en dat lukt niet, dan is dat geen gevolg meer van vocht vasthouden maar simpelweg van een te hoge spierspanning.
Het laatste lost zich vaak vanzelf op met wat geduld. Ketamine lijkt me geen goed idee en onnodig.![]()
Fair enough, dit ging over ketamine bij het helpen van kaakschaatsen, waarin ik geen hulp kon bieden. Misschien haal ik dingen door elkaar.
Maar iemand die zegt, "ik heb vaak last van een kapotte lip door XTC, helpt Ketamine hierbij", waarin jou advies is:
Dit is helemaal niet de vraag van OP.
Sorry hoor, ik weet niet wat je op hebt. Maar kijk even naar je eigen tekst en lees dan EN het topic waar je nu in reageert (bovenaan) en dit topic:
https://drugsforum.nl/threads/opgezwollen-lip-door-xtc.62334/#post-1249976
Die kapotte lip heeft niks met dit topic over plassen te maken. Je haalt het soor elkaar. Ga maar ff een nachtme goed slapen of zo.... Welterusten!
dan is dat geen gevolg meer van vocht vasthouden maar simpelweg van een te hoge spierspanning.
Ook het hormoon ADH zorgt voor lastiger plassen.
ADH zorgt voor vasthouden van vocht in het lichaam. Je plast daardoor minder, dus ja, dat zou je in die zin kunnen uitleggen als 'lastiger plassen'.
Maar de klacht die hier op DF vaak beschreven wordt, moeite met het plassen zelf als je wel denkt te moeten, dat heeft te maken met het onbewust aanspannen van je spieren door MDMA.
en is dat niet kunnen plassen probleem ook met 4f?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."