#1
Laat je na je feestje nog horen hoe het afgelopen is? ![:)]()
Lijkt me niet verstandig, je zou er heel goed weer ziek van kunnen worden tijdens je feestje. En daarnaast zijn je lichamelijke reserves al flink uitgeput door je 3 dagen stappen en ziek zijn achter elkaar, dat zal je ook zeker merken als je xtc neemt.
Mwa, je hebt best kans dat het goed gaat natuurlijk. Het ding is echt dat de kans ook flink aanwezig is dat je gewoon direct weer ziek/slap wordt.
Waarom ga je niet gewoon naar je feestje zonder drugs? Als de muziek tof is, is dat echt goed te doen.![]()
Omdat mdma veel van je lichaam eist en bijwerkingen veroorzaakt die niet bepaald gunstig is voor iemand die net ziek geweest is. Als je lichaam dat niet kan handelen kun je erg slecht gaan voelen.Direct weer ziek/slap als in op het feest zelf? hoe komt dat?
Mwa het is niet verstandig natuurlijk, maar tis niet dat wij je tegen kunnen houden hoeveel wij ook zullen zeggen dat het niet slim is je doet het toch wel.
Ik heb zelf niet zo veel ervaring nog met drugs maar ik zou gewoon kijken hoe je je de dag zelf voelt en anders gewoon van de drugs afblijven(wat je waarschijnlijk toch niet doet).
Ik heb vele jaren geleden eens xtc genomen op een festival terwijl ik eigenlijk ziek was. Ik was licht grieperig en had last van lichte buikkrampen af en toe. Eigenwijs geweest en toch genomen ondanks dat t me afgeraden werd. De eerste helft van het feest ging ik zalig! De tweede helft werd ik misselijk, moe, beetje down. Op een gegeven moment moest ik zelfs overgeven, echt door de misselijkheid en vermoeidheid, niet omdat ik kort geleden xtc had bijgenomen. Daarna bleef ik trillen. Heb me echt behoorlijk beroerd gevoeld. Ik reed met anderen mee dus heb het hele festival vol moeten houden. Ben ook echt een week ziek geweest er na. Het is natuurlijk aan jezelf hoor en er zijn vast mensen die zich idd beter voelen na xtc. Je leert er van als je het zelf doet of bepaald. Ik op de harde wijze en doe het in de toekomst niet meer. Dan zou ik of nuchter gaan op eigen gelegendheid (auto) zodat ik naar huis kan wanneer ik wil of gewoon helemaal niet gaan.
Als je gaat, veel plezier!![]()
Laat je na je feestje nog horen hoe het afgelopen is?![]()
Ik denk dat als ik me al enkele dagen echt weer helemaal goed zou voelen ik wel zou gaan en xtc zou nemen. Verstandig is het dan nog steeds niet natuurlijk. De kans is er wel dat het alsnog niet goed gaat. Of wel en dat je achteraf zieker wordt. Je zult het zelf even moeten aanvoelen.
Wacht anders de eerste twee uurtjes met drugs nemen als je op het festival bent. Kijken hoe je je daar voelt. Dan kun je altijd nog beslissen.
Dat tussen de oren hebben er meer hoor. Ik ben na jaren altijd nog flink zenuwachtig elke keer dat ik harddrugs ga gebruiken. Met xtc heb ik de 1e twee keer wel zo een angstig moment gehad met para gedachten dat ik fout zou gaan maar idd na een positief gesprek was dat weg. Nu heb ik altijd voor dat ie ingeslagen is een zenuwachtig gevoel met poepneigingen aan toe maar als tie eenmaal werkt is alles weg en heb ik der nooit last van.
Laat idd nog even weten of je gegaan bent en hoe t ging. Veel plezier.
Je zal je sowieso wel goed voelen aankomende vrijdag, als je echt veel zin hebt, gaat dat gevoel wel overheersen. Maar zoals wel eerder gezegd wordt, tuurlijk is het onverstandig als je XTC gaat gebruiken terwijl je ziek bent of ziek ben geweest. Maar ik zou het persoonlijk gewoon gebruiken, al ben ik nog zo beroerd en ziek. Wel moeten mijn maag en darmen in normale conditie zijn. Als je nog misselijk bent van het ziek zijn en aan de schijt zit, dan zullen zelfs diarree pillen je niet redden op een feest. (anti diarree pillen staat zou ik wel standaard gebruiken op een feest) En dan zal de XTC ook niet zo heerlijk vallen.
Dusja, heb je geen last van je maag en darmen en voel je je wat beter? -> slik gewoon XTC, maar kom dan zaterdag niet aan met een nieuw topic over een hevige XTC dip.![]()
Waar ga je heen trouwens?
Heb ook een feestje vandaag, aint no party like an old school party!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."