Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdiazepam 10mg

diazepam 10mg

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pineappleLid
01-01-2024, 00:00
#1
diazepam 10mg gekregen op voorschrift van dokter.
zijn aanraden was 3x/dag, maar omdat ik er niets van voelde , heb ik er telkens om het halfuur 2 tegelijk genomen. In het toaal dus 11 tabletten van 10mg (=110mg). En ik voelde er nog niets van. Het enige dat ik ervan kreeg was moe zijn. Maar geen high etc..

Dus waarschijnlijk hoge tolerantie tegen benzo's, maar mijn vraag is of iemand weet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik wel een high krijg door bv te combineren met iets? of nog een hogere dosis?

Dank voor de hulp.

Groet
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een biertje erbij kan wel helpen, maar misschien moet je het ook gewoon niet gaan forceren? Je bent met benzo's vaak verder weg dan je denkt te zijn en het nadeel is dat het dagen lang in je bloed blijft zitten.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
pineapple zei:
diazepam 10mg gekregen op voorschrift van dokter.
zijn aanraden was 3x/dag, maar omdat ik er niets van voelde , heb ik er telkens om het halfuur 2 tegelijk genomen. In het toaal dus 11 tabletten van 10mg (=110mg). En ik voelde er nog niets van. Het enige dat ik ervan kreeg was moe zijn. Maar geen high etc..
Klik om te vergroten...

Je dokter schrijft het ook niet voor om jou high te laten worden lijkt me...
p
pineappleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee inderdaad, maar hij schrijft het ook niet voor dat ik er niets van voel. Als ik al gewoon dat ontspannen gevoel krijg, ben ik al blij.

Maar ik zal eens een biertje proberen ok. alcohol en dan de pillen of eerst pillen nemen en dan alcohol? Tschijnt dat dat vaak nogal een verschil maakt ?

Groeten
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
pineapple zei:
Nee inderdaad, maar hij schrijft het ook niet voor dat ik er niets van voel. Als ik al gewoon dat ontspannen gevoel krijg, ben ik al blij.
Klik om te vergroten...

Ik neem aan dat het voorgeschreven wordt om signalen te dempen? Om dus tot rust te komen? Dan is het toch logisch dat je er verder niets van voelt.. De dokter geeft je geen Diazepam voor een lekker gevoel, maar om klachten te voorkomen.

Je kunt het inderdaad proberen te combineren met alcohol maar onthoudt wel dat het elkaar flink kan versterken.
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Alcohol werkt inderdaad goed. Welk van de twee je eerst neemt maakt geloof ik niet zo veel uit. Ook heb ik eens iets gelezen over grapefruitsap. Dat mag je niet combineren met sommige medicijnen omdat er een enzym in zit wat de afbraak er van remt waardoor er een hogere concentratie van het medicijn in je bloed komt en het ook langer werkt. Google het maar eens, dan kom je wel het een en ander tegen denk ik.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Grapefruit sap werkt als Mao remmer, het remt o.a. de afbraak van dopamine,en serotonine. Sommige mensen gebruiken het om xtc harder te laten werken. Maakt een flink verschil dus is daarmee oppassen. Lijkt me toch dat Mao remmers de diazepam juist tegenwerken? Aangezien ze de afbraak van dopamine juist tegenhouden..

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Monoamine-oxidaseremmer
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Grapefruit sap werkt als Mao remmer, het remt o.a. de afbraak van dopamine,en serotonine. Sommige mensen gebruiken het om xtc harder te laten werken. Maakt een flink verschil dus is daarmee oppassen. Lijkt me toch dat Mao remmers de diazepam juist tegenwerken? Aangezien ze de afbraak van dopamine juist tegenhouden..

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Monoamine-oxidaseremmer
Klik om te vergroten...

Vroeg een arts dit, kreeg dit als antwoord: Nee is niet erg dat je dat mixt, bij sommige word het effect sterker doordat de medicatie minder snel word afgebroken in het brein.

Blijft natuurlijk geen aanrader maar is niet (zo) gevaarlijk blijkt.

Als je het over omkeerbare MOA-remmers hebt raad ik wel met klem af om daarmee te gaan experimenteren.

Be safe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."