#1
- Inlezen over gepast XTC gebruik
- Testen op hoeveelheid werkzame stof
- Niet te snel bijnemen wanneer je niks merkt
![:)]()
- Testen op hoeveelheid werkzame stof
- Niet te snel bijnemen wanneer je niks merkt
Is wel herkenbaar hoor, dit. Je vind het gewoon geen aangenaam gevoel als het harder werkt dan verwacht, dan wil je er het liefst zo snel mogelijk van af. Door te gaan denken; 'ik ga hard, ik ga hard', zal je lichaam hier ook op reageren met 'ik ga hard'. Op dit soort momenten, probeer jezelf rustig te houden door met andere gedachtes te komen dat jezelf kalmeert.gedachte 'nooit meer en ik wil naar de ehbo'.
Hoe hoog was de 1e dosis, je 1e halfje? Als dit al gelijk is aan het maximale mg/kg, dan heb je gewoon 2x die dosis binnen gekregen. Je maag zat volgens mij niet echt vol, dus dat hij zo laat insloeg kan weinig daarmee te maken hebben. Maar mocht die 1e dosis een hoge dosis zijn, dan zou ik toch even wat langer wachten met bijnemen als je denkt dat hij niet inslaat. Anders klapt ie uiteraard dubbel in, zoals je nu hebt gemerkt.
Is wel herkenbaar hoor, dit. Je vind het gewoon geen aangenaam gevoel als het harder werkt dan verwacht, dan wil je er het liefst zo snel mogelijk van af. Door te gaan denken; 'ik ga hard, ik ga hard', zal je lichaam hier ook op reageren met 'ik ga hard'. Op dit soort momenten, probeer jezelf rustig te houden door met andere gedachtes te komen dat jezelf kalmeert.
XTC werkt in vlagen en heeft niet altijd 1 piek. Het ene moment werkt het zeer goed, andere moment iets minder. Probeer dit in gedachten te houden in de zin van; 'over 5 minuten is het gevoel misschien minder sterk'.
Neem een wat lagere dosis en gun de XTC wat meer tijd om te werken is mijn advies.
Het is 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht. Dat is per feest/keer.
Hoe hoger je dossert hoe groter de kans dat je te heftige inslag hebt. Ik doseer zelfs lager vaak omdat ik ook een te heftige inslag niet fijn vind.
Lees dit even aandachtig door:
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
dus jij gaat eerst kotsen of je kut voelen voordat je fijn gaat met je pilletje ? dat zou me super klote lijkenTsja, weinig over te zeggen als je niet weet hoeveel MDMA er in de pil zit en je dan niet weet wat je binnen krijgt. Een kwartje kan soms snel invallen en soms ook helemaal niet.
Als in denk dat ik te hard ga, meestal heb ik dan net iets te snel (na 3 uur) bijgepakt, dan moet ik naar 1 punt kijken krijg het benauwd en zweterig. Meeste gevallen is het een rondje toilet, overgeven en klaar. Misselijkheid en hardgaan gevoel is dan weg. Meestal kom ik er dan pas echt lekker in.
Gewoon rustig blijven ademhalen, even zitten buiten en wat drinken pakken. Iemand die je verteld dat je ff te hard gaat en dat vanzelf weer overgaat. En boven dat: laat je pillen testen op hoeveelheid MDMA!
dus jij gaat eerst kotsen of je kut voelen voordat je fijn gaat met je pilletje ? dat zou me super klote lijken
Een mega fabel...Iemand zei tegen mij dat als je ze stuk bijt dat hij dan geleidelijk aan komt dan wanneer je heb heel inslikt.
Jups, kotser meldt zichdus jij gaat eerst kotsen of je kut voelen voordat je fijn gaat met je pilletje ? dat zou me super klote lijken
Jups, kotser meldt zich
Inslag is hier vaak even bikkelen. Even rustig zitten, frisse neus halen, bijna altijd wel moment dat ik denk dat ik moet kotsen, soms moet dat ook, soms uiteindelijk niet. En tien minuten later is het feest daar. En dan zijn die paar pittige minuten zo weer vergeten!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."