Goed bezig, Fred!
mag alcohol (bier) of beter van die isotone dranken (sportdrank)tijdens gebruik (niet teveel) en ook wat eten zoals chips of .... eten? tijdens de trip
Fred beste kerel ,
Ik moet meteen aan een auto trip denken met al dat drinken en chips eten onder de trip.
Ik maak maar een gebbetje Fred ik hoop dat iemand je vraag kan beantwoorden en jij je culinaire trip kan voltooien!
Ik wens je heel veel plezier en een mooie avond !
Grt Peptalking
Het ding is dat de eerste keer nieuwe substantie, in dit geval MDMA, meestal een pak harder inslaat dan normaal.Wat is dus wijsheid?
Het ding is dat de eerste keer nieuwe substantie, in dit geval MDMA, meestal een pak harder inslaat dan normaal.
Aangezien je pil getest is en je al ervaring hebt met 4-FA/4-FMP (wat vrij gelijkend is aan MDMA, ook qua potentie in gewicht) en rekening houdend met je fysiek zou ik met een halve pil (91,5mg) beginnen. Na zo'n 60min (hoogstens anderhalf uur) zul je de effecten als het goed is wel duidelijk moeten merken en kunnen inschatten, op dit moment kun je eventueel besluiten om een kwartje of halfje bij te nemen.
Maar als je nerveus wordt van de gedachte met een halve pil te beginnen zou ik dit niet doen.
Iedereen reageert anders en er zijn altijd uitzonderingen, ik kan je zogezegd natuurlijk niets garanderen, maar dit zou normaal gesproken wel recht moeten lopen. Misschien heb je iets aan dit stukje concretisering, veel plezier alvast.
Yup, maar dan alsnog klapt een eerste er meestal wel wat harder in, 4-FA heeft een gelijkende structuur en werkt via dezelfde mechanismen. MDMA piekt echter een stuk harder waar de 4-FA opkomst meer geleidelijk is. Maar een lange pauze zal ook zeker verschil maken ja.Hallo Jmths, niet dat ik nerveus ben,'maar als je lange tijd niks gebruikt hebt,het zij 4 fmp of paddo's ,weet ik dat als je iets weer gaat gebruiken het weer net iets steviger is,maar top bedankt voor je info
Ik ben meestal ook niet zo'n fan van snel herdoseren maar met MDMA kom je er denk ik niet onderuit wil je een beetje optimale ervaring hebben. MDMA piekt vrij hard en heeft een relatief korte duratie, grote schommelingen in de intensiteit van effecten komt de ervaring meestal niet zo ten goede. Als je na 3 uur herdoseert duurt het weer even voordat de effecten weer op gang komen en meestal resulteert dit in een wat meer opgejaagd gevoel, niet kunnen slapen en zonder dat de 'warme' aspecten nog merkbaar terug komen. Het doseren van MDMA komt vrij nauwkeurig.Als je te hard gaat niet doen, ga je lekker dan zou ik nadat je voelt dat het wat afzwakt, meestal na een uurtje of 3-4, een kwartje of halfje bijpakken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."