Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAbnormale tolerantie?

Abnormale tolerantie?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#1
nee volgens mij niet
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had een persoon oxazepam gegeven omdat ik er toch niks mee deed en hij wou het hebben.

Hij had in het verleden al is temazepam en zopiclon gehad en hij drinkt geregeld alcohol dus verwachten ik geen overgevoelige reactie op die oxazepam.

Ik zei dat ikzelf van 30mg(3 pillen) al een lekkere roes kreeg maar raadde heb aan er maar is 1tje uit te testen.

Achteraf hoorde ik dat die 50mg had genomen en vrijwel niks voelde. En een paar uur later heeft die 7 halve liters bier op en zelfs toen was die nog niet echt onder invloed zei die :confused:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hij was na 3.5 liter bier neit onder invloed? Lijkt me sterk. :P
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kruistolerantie door een ander middel misschien? Gebruikt hij met regelmaat iets anders? Afgezien van de alcohol.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je na 3.5 liter bier niet onder invloed bent, zou dat er wel een wat mee te maken kunnen hebben ja :P
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neemt hij vaak ghb?
Q
QimmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan zelf gerust een stripje oxazepam 50 mg op 36 uur nemen hoor.. Ik denk dat iedereen een andere tolerantie heeft en dat daar verschillende oorzaken aan ten grondslag liggen (gewenning, gewicht?, benzo of ander drug verleden.. Etc..). Toen ik na een jaar weer een keer 1 tema 20 mg nam, lag ik binnen 30 min k.o., nu 3 mnd verder eet ik daar ook makkelijk een strip op een dag van weg... Overigens niet wat ik wil!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."