Ik had een persoon oxazepam gegeven omdat ik er toch niks mee deed en hij wou het hebben.
Hij had in het verleden al is temazepam en zopiclon gehad en hij drinkt geregeld alcohol dus verwachten ik geen overgevoelige reactie op die oxazepam.
Ik zei dat ikzelf van 30mg(3 pillen) al een lekkere roes kreeg maar raadde heb aan er maar is 1tje uit te testen.
Achteraf hoorde ik dat die 50mg had genomen en vrijwel niks voelde. En een paar uur later heeft die 7 halve liters bier op en zelfs toen was die nog niet echt onder invloed zei die
#3
Hij was na 3.5 liter bier neit onder invloed? Lijkt me sterk. :P
#4
Kruistolerantie door een ander middel misschien? Gebruikt hij met regelmaat iets anders? Afgezien van de alcohol.
#5
Als je na 3.5 liter bier niet onder invloed bent, zou dat er wel een wat mee te maken kunnen hebben ja :P
#6
Neemt hij vaak ghb?
#7
Ik kan zelf gerust een stripje oxazepam 50 mg op 36 uur nemen hoor.. Ik denk dat iedereen een andere tolerantie heeft en dat daar verschillende oorzaken aan ten grondslag liggen (gewenning, gewicht?, benzo of ander drug verleden.. Etc..). Toen ik na een jaar weer een keer 1 tema 20 mg nam, lag ik binnen 30 min k.o., nu 3 mnd verder eet ik daar ook makkelijk een strip op een dag van weg... Overigens niet wat ik wil!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.