Is dit veilig? Zal ik uberhaupt iets merken van de methoxetamine?
#2
Methoxetamine speelt redelijk in op je dopamine en serotonine, over de combinatie zelf is niet bekend, maar er valt logischerwijs af te leiden dat je een beetje effecten in je hersenen heen en weer aan het gooien bent. Daarnaast lijkt het me niet zo'n goed idee om een dissociatief te gaan nemen, als je seroquel voorgeschreven krijgt voor psychische problemen, methoxetamine is bij uitstek de drug om je nog even flink in een psychotische wereld te gooien.
Het zou zomaar goed kunnen gaan, maar ook zomaar fout: je bent je eigen labrat. Mocht je het toch van plan zijn, houd de doseringen laag en luister naar je lichaam!
#3
Ik denk dat je het zeker wel zult merken. Misschien dat je meer van het verdovende effect merkt dan het geestelijke trippende gedeelte, aangezien Seroquel je geest aardig kan afvlakken.
Het zou kunnen dat het elkaar versterkt, maar daar kan ik niets met zekerheid over zeggen. Doseer het dus voorzichtiger dan normaal. Het blijft een extra risico...
#4
Ik denk dat je er minder van gaat merken,
Ketamine might not be an option considering the meds the OP takes. I found that seroquel almost completely blocked ketamine's effects (I tested this with both insufflation, as well as intra-muscular ROA). I was on 350 mg a day. The OP is on a much higher dose. Which I could only predict would diminish the effects of the ketamine even more. http://www.bluelight.org/vb/threads/548 ... h!!!(again)
Ketamine lijkt wel wat op methoxetamine. Ik zou het risico niet nemen als ik jou was.(+ idd dissociatieven zijn niet goed voor psychotische klachten)
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.