#1
Echt een goed idee, 2 week nadat je zoveel in je mik hebt gegooid dat je er extreem ziek van bent de geworden. De 3 maanden regel is geen geintje, kan ik je uit ervaring vertellen. Ook niet voor een keertje, want daarna wordt het een gewoonte.
Komt zeker door de lachgas. Google er anders maar eens over, je hoort er veel over betreft jongeren die slagroomvullingen gebruiken, want daar zit soort van lachgas in. Je hebt sowieso bij veel gebruik een te kort aan Vitamine B12.Rond de 80 euro aan lachgas weggegooid
Komt zeker door de lachgas. Google er anders maar eens over, je hoort er veel over betreft jongeren die slagroomvullingen gebruiken, want daar zit soort van lachgas in. Je hebt sowieso bij veel gebruik een te kort aan Vitamine B12.
Lees dit anders even door;
https://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/lachgas/lachgas-risico/
Serotoninesymdroom is een plotselinge conditie tijdens gebruik, niet in de week erna.Serotoninesyndroom zou het misschien ook nog kunnen zijn.
Serotoninesymdroom is een plotselinge conditie tijdens gebruik, niet in de week erna.
Komt zeker door de lachgas. Google er anders
Komt zeker door de lachgas. Google er anders maar eens over, je hoort er veel over betreft jongeren die slagroomvullingen gebruiken, want daar zit soort van lachgas in. Je hebt sowieso bij veel gebruik een te kort aan Vitamine B12.
Lees dit anders even door;
https://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/lachgas/lachgas-risico/
Momenteel nog steeds dezelfde klachten. Ben wel gespannen, ee
Klopt, maar dat gebeurt wel voornamelijk bij medicijnen die een lange werkingsduur hebben/als kuur geslikt worden.Symptomen treden binnen 24 uur na gebruik op, en hoewel de meeste gevallen binnen de volgende 24 uur vanzelf overgaan, kunnen sommige symptomen dagen of zelfs maanden aanhouden. Ik citeer even Wikipedia, omdat ik te lui ben om de wetenschappelijke literatuur door te spitten:
Maargoed, die conclusie had je zelf schijnbaar ook al getrokken.
Denk niet dat t verstandig is om 7 juli weer drugs te nemen als je nog miet 100% de oude bent. Toch?

Dit ook ja...Echt een goed idee, 2 week nadat je zoveel in je mik hebt gegooid dat je er extreem ziek van bent de geworden. De 3 maanden regel is geen geintje, kan ik je uit ervaring vertellen. Ook niet voor een keertje, want daarna wordt het een gewoonte.
Echt een goed idee, 2 week nadat je zoveel in je mik hebt gegooid dat je er extreem ziek van bent de geworden. De 3 maanden regel is geen geintje, kan ik je uit ervaring vertellen. Ook niet voor een keertje, want daarna wordt het een gewoonte.
Toch typisch hè dat de TS volledig voorbij gaat aan de inhoudelijke vragen van Fenrir...
De TS stelt een vraag hoe dit kan, maar vind het blijkbaar niet nodig om voldoende achtergrond info te geven en heeft nu besloten binnen een paar weken gewoon weer op de oude voet verder te gaan. Het is dat we geen DF Darwin awards houden, maar anders was dit topic zeker genomineerd.
Daar gaat het ook niet om Sjaak... Je stelt een vraag over hoe je je zo kut hebt kunnen voelen zonder genoeg info te geven. Dan wil Fenrir je oprecht helpen en vraagt alsnog die benodigde info en daar reageer je niet eens op. Hoezo stel je de vraag dan?Aah! Dat weet ik natuurlijk, nieuwe gebruiker hallo? Het is niet dat ik hier een account aan maak en meteen alles begrijp sjaak
Klinkt misschien wat lullig allemaal, maar mensen proberen je hier nog oprecht te helpen en daar ga je niet eens op in.
Aah! Dat weet ik natuurlijk, nieuwe gebruiker hallo? Het is niet dat ik hier een account aan maak en meteen alles begrijp sjaak
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."