Ik had dus voor het eerst gebruikt op een dubstepfeest, dat was geweldig geweest. Afgelopen koninginnenacht had ik met wat vrienden besloten weer te tikken, nu gingen we niet naar een feest. Ik verwachtte er niet heel veel van, ik dacht nooit dat het even leuk kon worden als dat dubstepfeest.
Toch was het heel erg leuk geworden, minstens even leuk, zo niet leuker.
In ieder geval was het heel anders.
Op het feest zat ik de hele avond te dansen, te zeggen hoe leuk ik het feest en de muziek vond, en probeerde ik chicks te hosselen.
Tijdens het chillen op koninginnen nacht zat ik in de 'praatstand'. Ik praatte honderduit met mijn vrienden, ook al praatten we allemaal door elkaar, dat maakte niet uit. Ook wilde ik met iedereen die we tegenkwamen een gesprek aanknopen.
Ik zat ook in de 'knuffelstand'. Met iedereen met wie we een praatje maakte, knuffelde ik ook. Mijn vrienden en ik hadden wel iets van 60x geknuffeld.
Ook had ik gewoon veel energie. Dit keer danste ik niet, maar rende ik hele tijd rondjes. Dat was ook leuk!
Dus chillen + XTC vind ik misschien nog wel leuker dan op een feest. Misschien dat ik na het volgende feest waar ik op ga tikken weer anders praat, want het kan ook komen omdat het zo kort geleden is dat ik het zo leuk vond
![:tongueout:]()