Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCodeinefosfaat dosering

Codeinefosfaat dosering

12 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, dat zal best. :P

Staat er is van extended-release of ER op je verpakking?
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb de verpakking er niet bij gekregen. Reviews van anderen zijn lovend en als ze de pillen omschrijven zien die er hetzelfde uit als die ik heb.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je zou op zn minst kunnen overwegen ze te crushen/kauwen, maar zó bijzonder schijnt codeine ook weer niet te zijn. Zou inderdaad gewoon iets meer nemen en eventueel bijnemen als je niets merkt.

Zou ook kunnen dat het effect van opiaten gewoon te subtiel voor je is. :wink:
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dosering geld voor iedereen anders denk ik.

Ik begon op 24mg, nu zit ik op 50mg en ik bouw langzaam op tot het beste effect bereikt is(ook minimaal een week ertussen).

Van 50mg krijg ik eerst een beetje zwaar gevoel in mijn hoofd en wat jeuk op uiteenlopende plekken(mondhoeken bijvoorbeeld). Na 30-45 minuten voel ik de morfine gaan werken. Het effect is voor mij niet subtiel maar duidelijk aanwezig en eigenlijk alleen maar positief.

Maarja als je niets voelt van 140mg dan zou ik het maar opgeven, dan is het de moeite niet waard.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoewel codeine niet heel bijzonder is, zou 140ng wel een aangenaam gevoel moeten geven.

Maargoed ik heb me laten vertellen dat sommige mensen totaal ongevoelig voor morfine zijn en in dat geval zul je van codeine ook wel niks voelen. Ik had er nog nooit van gehoord, maar mijn broer werd tijdje geleden na een auto ongeluk in het ziekenhuis opgenomen en morfine deed niks tegen de pijn. Uiteindelijk hebben ze hem gewoon een NSAID gegeven.
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Hoewel codeine niet heel bijzonder is, zou 140ng wel een aangenaam gevoel moeten geven.

Maargoed ik heb me laten vertellen dat sommige mensen totaal ongevoelig voor morfine zijn en in dat geval zul je van codeine ook wel niks voelen. Ik had er nog nooit van gehoord, maar mijn broer werd tijdje geleden na een auto ongeluk in het ziekenhuis opgenomen en morfine deed niks tegen de pijn. Uiteindelijk hebben ze hem gewoon een NSAID gegeven.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik dan zo iemand ben. Vorige week de laatste stap genomen en heroine geprobeerd. Ook niets meer dan wat moe en misselijk. Ben daar eigenlijk wel blij mee. Loop nu niet het risico er aan verslaafd te raken want ik heb nu geen reden om het nog een keer te proberen.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Uiteindelijk hebben ze hem gewoon een NSAID gegeven.
Klik om te vergroten...

Wat is NSAID is dat nog een andere soort zware pijnstiller?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is een Niet-steroide, ontstekingsremmende medicijn, bijvoorbeeld ibuprofen, aspirine of diclonfenac. Zeker niet sterker dan een zware opiaat. :wink:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Dat is een Niet-steroide, ontstekingsremmende medicijn, bijvoorbeeld ibuprofen, aspirine of diclonfenac. Zeker niet sterker dan een zware opiaat. :wink:
Klik om te vergroten...

Ok merci voor de info Fool. :)
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb codeinefosfaat in huis. Ik lees uiteenlopende doseringen (recreatief), van 60 mg tot 200mg. Ik weeg zo'n 75kg. Wat voor dosering raden jullie aan?
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb uiteindelijk 140mg genomen. Totaal geen effect. Ook geen bijwerkingen. Geen jeuk, niets. Ik dacht dat ik dan misschien dat enzym mis wat codeïne in morfine omzet maar het blijkt dat je dan wel last hebt van bijwerkingen en die had ik dus ook niet. Ik heb nog 340mg over. Dit maar in een keer nemen dan? Of is dat te veel?

Ik heb in het verleden ook eens oxycodon genomen en ik voelde daar erg weinig van. Misschien wat loom maar daar bleef het bij. Terwijl ik achteraf hoorde dat de dosering die ik had genomen vrij hoog was (hoe hoog weet ik niet meer). Is er ook zoiets als ongevoeligheid voor opiaten?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb je toevallig extended release?
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
heb je toevallig extended release?
Klik om te vergroten...

Nee, zo werden ze in ieder geval niet verkocht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."