Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalprozalam met cetirizine (zyrtec)

alprozalam met cetirizine (zyrtec)

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
Geen problemen bekend inderdaad. Ik heb zelf cetirizine ook al meerdere malen gecombineerd met van alles. Vrij onschuldig stofje in de meeste gevallen :wink:
g
gandwarf777Lid
Ja gewoon doen, de anticholinerge werking van cetirizine is verwaarloosbaar.
P
PsychedelibeeLid
Ik slik zelf geen cetirizine, maar desloratadine. Niet exact hetzelfde natuurlijk, maar beide zijn 2e generatie antihistaminicus en die zijn zo gemaakt dat ze amper psychoactief zijn. Je moet er veel van gaan slikken wil je er versufd of iets van raken. Ik gebruik nu een jaar desloratadine en merk eigenlijk geen verschil drugs van toen ik nog geen desloratadine gebruikte. Maar een beetje voorzichtigheid kan nooit kwaad natuurlijk.
M
MedicLid
Het kan voor wat extra sedering zorgen, dit kan je verminderen door de cetirizine 's avonds voor het slapen gaan in te nemen (werkt toch 24 uur lang) en de alprazolam niet te vaak / hoog doseren. Verder kan de combinatie gewoon gebruikt worden.
r
rowan23Lid
Hey,
Heb een klein vraagje wat betreft alprozalam ( Xanax ) en cetirizine ( zyrtec )
Kan dit samen gebruikt worden ? ( gebruik dagelijks 10mg cetirizine voor een hooikoorts allergie )
F
FoolLid
Ja hoor, hooguit worden de bijwerkingen iets erger en is het dus het iets versuffender, zou er niet teveel alcohol bij gaan drinken, just to be sure. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."