#1
Heey allemaal,
Ik ben sinds kort op andere medicatie gezet. Ik kreeg eerst methylfenidaat en dat gaf een hoop bijwerkingen en vreselijke rebound. Nu neem ik dit dextro-amfetamine en het geeft veel meer rust in mn hoofd. Bij ritalin voelde ik me vaak opgefokt. Ook de rebound is vrijwel niet merkbaar bij dex.
Nu wik ik refereren naar een ouder topic : viewtopic.php?f=25&t=51062&p=1150901&hilit=dexamfetamine#p1150901
Waarin wordt gezegd dat ritalin voor een hoger dopaminegehalte zorgt en wanneer het uitwerkt een stuk onder het normale niveau. Dit zou wel mn nare rebounds verklaren van ritalin. Is dit bewezen?
Bedankt.
Ik ben sinds kort op andere medicatie gezet. Ik kreeg eerst methylfenidaat en dat gaf een hoop bijwerkingen en vreselijke rebound. Nu neem ik dit dextro-amfetamine en het geeft veel meer rust in mn hoofd. Bij ritalin voelde ik me vaak opgefokt. Ook de rebound is vrijwel niet merkbaar bij dex.
Nu wik ik refereren naar een ouder topic : viewtopic.php?f=25&t=51062&p=1150901&hilit=dexamfetamine#p1150901
Waarin wordt gezegd dat ritalin voor een hoger dopaminegehalte zorgt en wanneer het uitwerkt een stuk onder het normale niveau. Dit zou wel mn nare rebounds verklaren van ritalin. Is dit bewezen?
Bedankt.