#1
Beste forumleden,
Sinds afgelopen voorjaar heb ik, jongen 21 jaar, een keer of 5 xtc gebruikt. Het ging altijd mooi, behalve de laatste keer. Ik was een paar weken geleden met vrienden op een nachtfeest in Eindhoven. Tegen 00:00 uur heb ik het eerste kwartje van een 220mg genomen. Wegens het uitblijven van de verschijnselen een uur later nog eendezelfde dosering erbij. Rond kwart voor 2 begon het eindelijk te werken. Later nog 2 keer een kwart bijgenomen. Het werkte goed, tot een uur of half 7. Ik begon mensen als monsters te zien, met bebloede gezichten, horrormaskers enzovoort. Ik besefte dat dit uiteraard niet echt was en vond het storend, maar niet beangstigend. Een halfuur hierna begon ik afwisslend hele zware handen en voeten te krijgen en werd ik licht in mijn hoofd. Het leek alsof ik ieder moment kon omvallen, althans, hier was ik bang voor. Ben toen gaan zitten, heb sinas gedronken en vervolgens zijn we naar huis gegaan. De hele rit naar huis heb ik geslapen en toen ik een uur later thuis was en wakker werd gemaakt, had ik nergens meer last van.
Ik merk dat ik nu, 4 weken later, nog steeds veel denk aan dit moment. Aan het begin had ik pijn op m'n borst, buikpijn en een duizelig gevoel. Nu, na 4 weken, wordt ik bij de gedachte hieraan weer wat licht in mijn hoofd en ik kan er zeurderige pijn in mijn darmen bij krijgen. Na het drinken van red bull komt het lichte gevoel in mijn hoofd ook terug. Ik ben naar de huisarts geweest en hij denkt dat het aan spanning ligt, ik was namelijk ook behoorlijk gestrest de afgelopen weken door mijn werk. Angst ten gevolge van deze soort van 'badtrip' lijkt dus best voor de hand liggend, maar ik kan het moeilijk los laten vooral omdat ik niet snap wat de reden van deze slechte ervaring kan zijn. Ik heb genoeg gedronken, niet gecombineerd, af en toe gerust en de pil was getest. Heeft iemand hier ervaring mee of een idee wat het kan zijn? Het zien van horrorbeelden en het zeer duizelige gevoel daarna? Ik kan er weinig over vinden op dit forum of op internet.
Alvast bedankt.
Sinds afgelopen voorjaar heb ik, jongen 21 jaar, een keer of 5 xtc gebruikt. Het ging altijd mooi, behalve de laatste keer. Ik was een paar weken geleden met vrienden op een nachtfeest in Eindhoven. Tegen 00:00 uur heb ik het eerste kwartje van een 220mg genomen. Wegens het uitblijven van de verschijnselen een uur later nog eendezelfde dosering erbij. Rond kwart voor 2 begon het eindelijk te werken. Later nog 2 keer een kwart bijgenomen. Het werkte goed, tot een uur of half 7. Ik begon mensen als monsters te zien, met bebloede gezichten, horrormaskers enzovoort. Ik besefte dat dit uiteraard niet echt was en vond het storend, maar niet beangstigend. Een halfuur hierna begon ik afwisslend hele zware handen en voeten te krijgen en werd ik licht in mijn hoofd. Het leek alsof ik ieder moment kon omvallen, althans, hier was ik bang voor. Ben toen gaan zitten, heb sinas gedronken en vervolgens zijn we naar huis gegaan. De hele rit naar huis heb ik geslapen en toen ik een uur later thuis was en wakker werd gemaakt, had ik nergens meer last van.
Ik merk dat ik nu, 4 weken later, nog steeds veel denk aan dit moment. Aan het begin had ik pijn op m'n borst, buikpijn en een duizelig gevoel. Nu, na 4 weken, wordt ik bij de gedachte hieraan weer wat licht in mijn hoofd en ik kan er zeurderige pijn in mijn darmen bij krijgen. Na het drinken van red bull komt het lichte gevoel in mijn hoofd ook terug. Ik ben naar de huisarts geweest en hij denkt dat het aan spanning ligt, ik was namelijk ook behoorlijk gestrest de afgelopen weken door mijn werk. Angst ten gevolge van deze soort van 'badtrip' lijkt dus best voor de hand liggend, maar ik kan het moeilijk los laten vooral omdat ik niet snap wat de reden van deze slechte ervaring kan zijn. Ik heb genoeg gedronken, niet gecombineerd, af en toe gerust en de pil was getest. Heeft iemand hier ervaring mee of een idee wat het kan zijn? Het zien van horrorbeelden en het zeer duizelige gevoel daarna? Ik kan er weinig over vinden op dit forum of op internet.
Alvast bedankt.