#1
dat is altijd klote ja, paracetamol in je codeine. grenst deze vraag niet aan het produceren van drugs trouwens?
Dan Google je de ingrediënten stuk voor stuk en weet je of het boeiend is...Trevent zei:Dit zijn ze , heb er niet echt verstand van , weet wel dat het slecht is voor suikerspiegel enz
Van die tweede generatie antihistamines zal je echter niet stoned worden. Zelf slik ik dagelijks desloratadine voor verschillende allergien. Het werkt daar perfect voor, maar het heeft nul psychoactieve werking. Waar ik persoonlijk blij mee ben, aangezien ik gewoon normaal wil blijven functioneren. Recreatief is er dus niks aan en volgens mij geldt dat voor alle tweede generatie antihistamines.Fool zei:Het middel dat vrij verkrijgbaar is en het dichtst in de buurt komt bij promethazine moet denk ik loratadine zijn, een tweede generatie antihistamines (promethazine is eerste generatie). Anders moet je een eerste-generatie anti-histamine zien te scoren, hoe je dat voor elkaar krijgt mogen we niet bespreken op dit forum.
Ja dat wel, maarja dan moet de TS eerst nog aan codeine zien te komen natuurlijk. Of zit er toch codeine in dat Natterman spul? Uit de eerdere post maak ik allemaal maar dat er een hoop inactieve en niet schadelijke rommel in zit.Fool zei:Het zal echter wel helpen tegen de bijwerkingen van codeïne.![]()
Kava kava (kava wortel extract) is wel leuk spul maar zou het wel capsuleren of in capsulevorm kopen, het niet namelijk niet te zuipen als je het mij vraagt.Weet je iets leuks ? Gwn iets anders dan wiet niks heftigs
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."