#1
Als je geen symptomen hebt, kun je ze ook niet bestrijden.

Ongeveer net zo legaal als cocaïne kopen van je straatdealer. En nee, je mag geen prijzen noemen, en ja, dat spul is duur op de zwarte markt.slaaplekker030 zei:sinds kort heb ik enige ervaring met het gebruik van benzos om te ontspannen in de avonden, altijd eerst diazepam 10mg gedaan. Dit beviel prima![]()
kon sinds kort dus ook erg voordelig aan clonazepam komen hier voel ik echter niets van?
Iemand enig idee hoe dit zou kunnen?![]()
Mag er hier over prijzen gepraat worden? Ik was namelijk verbaasd over de bizar hoge prijzen die voor een doosje dia op het net worden gevraagdHoe kan dit zomar en is dit legaal?
ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.
Mvg Slaaplekker030![]()
Dacht dat diazepam juist vrij vlot en kort werkt werkt en na 6uur een lange lichte nasleep heeft en dat clonazepam juist traag op komt en bijna 3dagen merkbaar is.MeejheM zei:wel raar, diazepam is juist een erg traag werkende telg van de benzodiapinen familie.
Jmths zei:Dacht dat diazepam juist vrij vlot en kort werkt werkt en na 6uur een lange lichte nasleep heeft en dat clonazepam juist traag op komt en bijna 3dagen merkbaar is.MeejheM zei:wel raar, diazepam is juist een erg traag werkende telg van de benzodiapinen familie.
Zou een logische verklaring wezen waarom OP zo weinig lijkt/denkt te merken van de clonazepam.
Jmths zei:Dacht dat diazepam juist vrij vlot en kort werkt werkt en na 6uur een lange lichte nasleep heeft en dat clonazepam juist traag op komt en bijna 3dagen merkbaar is.MeejheM zei:wel raar, diazepam is juist een erg traag werkende telg van de benzodiapinen familie.
Zou een logische verklaring wezen waarom OP zo weinig lijkt/denkt te merken van de clonazepam.
Exceptional Insight zei:Als je geen symptomen hebt, kun je ze ook niet bestrijden.
Daar hebben ze deze toch voor uitgevonden?MeejheM zei:toch klopt het niet, oxazepam piekt met een uurtje, misschien anderhalf, en is binnen 8 uur wel uitgewerkt, ik denk dat je die bedoeld. oxazepam is nuttig bij paniekaanvallen etc. diazepam zou in de meeste gevallen gaan werken als je paniekaanval al voorbij zou zijn.
Diazepam wordt na inname afgebroken in meerdere verschillende actieve stoffen, de halfwaardetijd voordat al die stoffen zijn afgebroken is inderdaad erg lang maar de 'effectieve effecten' zijn na zo'n 6uur zo goed als voorbij, daarna heeft het nog een lange nauwelijks merkbare nasleep van ik dacht zo'n 24uur.Tekzor668 zei:Jmths zei:Dacht dat diazepam juist vrij vlot en kort werkt werkt en na 6uur een lange lichte nasleep heeft en dat clonazepam juist traag op komt en bijna 3dagen merkbaar is.MeejheM zei:wel raar, diazepam is juist een erg traag werkende telg van de benzodiapinen familie.
Zou een logische verklaring wezen waarom OP zo weinig lijkt/denkt te merken van de clonazepam.
Logisch wel maar diazepam blijft toch ook iets van 100 uur in het bloed? Naar mijn mening toch 1 van de sterkere middelen. Clonazepam geen ervaring mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."