Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvoel niks van clonazepam?

voel niks van clonazepam?

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je geen symptomen hebt, kun je ze ook niet bestrijden.
s
slaaplekker030Lid
01-01-2024, 00:00
#2
sinds kort heb ik enige ervaring met het gebruik van benzos om te ontspannen in de avonden, altijd eerst diazepam 10mg gedaan. Dit beviel prima :grin:
kon sinds kort dus ook erg voordelig aan clonazepam komen hier voel ik echter niets van?
Iemand enig idee hoe dit zou kunnen? :confused:
Mag er hier over prijzen gepraat worden? Ik was namelijk verbaasd over de bizar hoge prijzen die voor een doosje dia op het net worden gevraagd :smilingimp: Hoe kan dit zomar en is dit legaal?
ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

Mvg Slaaplekker030 :stoned:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
slaaplekker030 zei:
sinds kort heb ik enige ervaring met het gebruik van benzos om te ontspannen in de avonden, altijd eerst diazepam 10mg gedaan. Dit beviel prima :grin:
kon sinds kort dus ook erg voordelig aan clonazepam komen hier voel ik echter niets van?
Iemand enig idee hoe dit zou kunnen? :confused:
Mag er hier over prijzen gepraat worden? Ik was namelijk verbaasd over de bizar hoge prijzen die voor een doosje dia op het net worden gevraagd :smilingimp: Hoe kan dit zomar en is dit legaal?
ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

Mvg Slaaplekker030 :stoned:
Klik om te vergroten...
Ongeveer net zo legaal als cocaïne kopen van je straatdealer. En nee, je mag geen prijzen noemen, en ja, dat spul is duur op de zwarte markt.

Hoeveel clonazepam slik je?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
wel raar, diazepam is juist een erg traag werkende telg van de benzodiapinen familie.

benzo's kun je ook makkelijker en goedkoper bemachtigen dan schimmige buitenlandse apotheken, en het is ook nog betrouwbaar.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
MeejheM zei:
wel raar, diazepam is juist een erg traag werkende telg van de benzodiapinen familie.
Klik om te vergroten...
Dacht dat diazepam juist vrij vlot en kort werkt werkt en na 6uur een lange lichte nasleep heeft en dat clonazepam juist traag op komt en bijna 3dagen merkbaar is.

Zou een logische verklaring wezen waarom OP zo weinig lijkt/denkt te merken van de clonazepam.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jmths zei:
MeejheM zei:
wel raar, diazepam is juist een erg traag werkende telg van de benzodiapinen familie.
Klik om te vergroten...
Dacht dat diazepam juist vrij vlot en kort werkt werkt en na 6uur een lange lichte nasleep heeft en dat clonazepam juist traag op komt en bijna 3dagen merkbaar is.

Zou een logische verklaring wezen waarom OP zo weinig lijkt/denkt te merken van de clonazepam.
Klik om te vergroten...

Logisch wel maar diazepam blijft toch ook iets van 100 uur in het bloed? Naar mijn mening toch 1 van de sterkere middelen. Clonazepam geen ervaring mee.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jmths zei:
MeejheM zei:
wel raar, diazepam is juist een erg traag werkende telg van de benzodiapinen familie.
Klik om te vergroten...
Dacht dat diazepam juist vrij vlot en kort werkt werkt en na 6uur een lange lichte nasleep heeft en dat clonazepam juist traag op komt en bijna 3dagen merkbaar is.

Zou een logische verklaring wezen waarom OP zo weinig lijkt/denkt te merken van de clonazepam.
Klik om te vergroten...

toch klopt het niet, oxazepam piekt met een uurtje, misschien anderhalf, en is binnen 8 uur wel uitgewerkt, ik denk dat je die bedoeld. oxazepam is nuttig bij paniekaanvallen etc. diazepam zou in de meeste gevallen gaan werken als je paniekaanval al voorbij zou zijn.

diazepam heeft als voordelen dat je het 2 d.d. in kan nemen, en je weinig merkt van het aanslaan en uitwerken. dan moet je er wel rekening mee houden dat het de hele dag en nacht werkzaam is. maar dat is voor sommige aandoeningen weer handig.

de recreatieve waarde en verslavingsgevoeligheid van oxazepam is wel hoger, omdat je gelijk effect merkt. bij langer werkende benzo's krijg je je 'beloning' niet op tijd.

wat tekzor zegt, ik was al uitgetyped.

Exceptional Insight zei:
Als je geen symptomen hebt, kun je ze ook niet bestrijden.
Klik om te vergroten...

Mensen gebruiken ook vanalles om symptomen op te wekken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
MeejheM zei:
toch klopt het niet, oxazepam piekt met een uurtje, misschien anderhalf, en is binnen 8 uur wel uitgewerkt, ik denk dat je die bedoeld. oxazepam is nuttig bij paniekaanvallen etc. diazepam zou in de meeste gevallen gaan werken als je paniekaanval al voorbij zou zijn.
Klik om te vergroten...
Daar hebben ze deze toch voor uitgevonden? :)

J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tekzor668 zei:
Jmths zei:
MeejheM zei:
wel raar, diazepam is juist een erg traag werkende telg van de benzodiapinen familie.
Klik om te vergroten...
Dacht dat diazepam juist vrij vlot en kort werkt werkt en na 6uur een lange lichte nasleep heeft en dat clonazepam juist traag op komt en bijna 3dagen merkbaar is.

Zou een logische verklaring wezen waarom OP zo weinig lijkt/denkt te merken van de clonazepam.
Klik om te vergroten...

Logisch wel maar diazepam blijft toch ook iets van 100 uur in het bloed? Naar mijn mening toch 1 van de sterkere middelen. Clonazepam geen ervaring mee.
Klik om te vergroten...
Diazepam wordt na inname afgebroken in meerdere verschillende actieve stoffen, de halfwaardetijd voordat al die stoffen zijn afgebroken is inderdaad erg lang maar de 'effectieve effecten' zijn na zo'n 6uur zo goed als voorbij, daarna heeft het nog een lange nauwelijks merkbare nasleep van ik dacht zo'n 24uur.

Voor recreatieve toepassing (zoals in het geval van OP) is diazepam eerder een kort werkende benzodiazepine dacht ik.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
je moet het gewoon ff checken op wikipedia of iets dergelijks.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."