Ik ben nieuw hier op het forum.
Al wel een tijdje meelezende.
Tijdje terug heb ik voor het eerst MDMA kristallen gebruikt. Ik heb de meest geweldige nacht gehad. Alleen het doseren vond ik erg lastig. Ook kreeg ik pas effect na 2 uur, waardoor ik teveel heb gepakt ervoor (ongeduldig denk ik). Ik ging dan ook te hard in het begin. Was ook misselijk en moest braken. Had ook een mega dip dag erna.
Ik heb eens gewogen hoeveel ik over had. En blijkt dat ik 340 mg op heb (hoeveel werkzame stof weet ik niet. De poeder was niet getest).
Daar verder geen vragen over. Maar zodra ik minder hard ging was het geweldig. Dus ik wil het nog een keertje proberen (tegen die tijd zit er 4 maanden tussen).
Dit keer een pilletje. Een getest pilletje van 220 mg. Mij leek een half pilletje prima voor mij (Ik weeg 90 kg, wel wat te zwaar).
Liefst wordt ik niet misselijk en die dip niet zo heftig. Gewoon lekker, maar niet te. Haha.
Mijn idee was: halfje pakken. En gewoon wachten tot ie inkickt en rest van de dag niks meer.
Anderen zeggen: kwartje pakken en wachten tot ie werkt en dan kwartje bijpakken.
Ik heb erop zitten googelen. Maar wordt niet echt wijzer welke manier nou verstandig is. Haha.
Ik ben overigens niet angstig geweest toen ik te hard ging. Ben perfect opgevangen door vrienden en zijn lekker apart gaan zitten. En heb het over me heen laten komen
![:)]()