Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een boek gelezen helende hennep en ik heb run from the cure gezien op you tube. daarna is er bij mij iets gebroken en erna viel alles op zijn plek mediwiet en vooral hoge cbd waardes in hoge concentraties in olie gingen mij interesseren ik ben hier een onderzoek naar aan het doen en ik ben het proefkonijn ik ben verslaafd geweest aan alcohol cocaine maar zag mijn wiet gebruik altijd al in voor medicatie en ik heb epileptie als ik niet genoeg blowde kreeg ik aanvallen en daar gebruik ik al jaren depakine voor tot dat ik dat boek dus heb gelezen ik ben gestopt met die rotzooi en gebruik allen de olie van de mediwietstichting en ik heb geen aanvallen meer gehad terwijl ik er dit jaar nog drie heftige aanvallen heb gehad met dpakine en nu met wiet olie nul aanvallen is dit verstandig en moeten niet meer mensen dit weten"
"ja zeker en die heeft mij bediol voorgeschreven een medicinale weedsoort van de aphotheek met 8% cbd ! en maar 6,3% thc idiaal voor epileptie en daar maak ik olie van zodat ik het maar drie keer per dag hoef te nemen en niet de hele dag hoef te roken. en het werkt trouwens overal tegen het is een preventief volksmedicijn"
"als jij sochtens begint met druppelen ben je savonds gewoon moe en ik heb olien in verschilende sterktes gemaakt als ik de strekste pak en ik druppel te veel lig ik binnen 2 uur te dromen je kunt het bestellen via de mediwietstichting ik maak het zelf het is best makkelijk je kunt ook bho kopen en dat mengen met olijf olie zo doe ik het ook. Hier staan bewijzen dat het werkt cannabis-med.org en ook op www.cannabisbureau.nl en lees helende henep een boek over hennep en ziektenbeelden .groet bramdaniel"
"Re: wie zorgt ervoor dat medicinale cannabis een officeel me waarom geen olie kun je zelf maken van bediol weedsoort van de aphotheek met een hoog cbd gehalte en laag thc stichting mediwiet"
"als jij ritalin zou gebruiken en je stopt er in een keer mee wat krijg je dan hetzelfde maar dan erger dus jij gebruikt gewoon medicinaal gewoon naar de doktor en bediol aanvragen medicinale cannabis met laag thc gehalte en hoog cbd gehalte dan maak je daar olie van en dat druppel je drie keer per dag en dan leef je nog lang en gelukkig zonder bijwerkingen. groet bram"
"het kan zijn dat cannabis als medicijn voor jou werkte en dat je nu zo veel last hebt van verschijnselen om dat je gestopt bent ik vind de verslavingszorg een beetje dubbel ik ben namelijk ook afgekikt allen na het stoppen word je met een pilletje naar huis gestuurd wat ongeveer het zelfde deed als dat jointje maar ik heb het idee dat hennep in de juiste dosering 3 maal daags druppelen gewoon gezond is voor iedereen. kijk run from the cure maar eens op you tube. ik ben gestopt met roken en met mijn medicijn tegen epileptie ik gebruik alleen nog wietolie. groet bram"
"ben ook verslaafd geweest maar heb mijn depakine ingeruild voor wietolie ben een ander mens geworden moet wel om de 3/4 uur druppelen maar heb geen aanvallen meer gehad en slaap heerlijk gewoon te bestellen via de mediwietstichting of zelf maken sucses"