#1
Gisteren na netjes 3 maanden gewacht weer eens mdma gebruikt. Vorige keer was op een binnenfeestje, dit keer voor het eerst op een festival buiten. Ik heb exact evenveel genomen als vorige keer, maar vond de ervaring toch wat minder (vorige keer was 3e keer).
Zou dat kunnen liggen dat er buiten minder indrukken zijn dan binnen? Omdat het opener is misschien minder heftig?
Ook had ik het idee dat op het vorige feestje iedereen aan de MDMA zat en hier maar een kwart... Hierdoor had ik veel minder het sociale aspect en minder klik. Van de mensen met wie ik was deed ook de helft het maar. Wellicht dat dat ook negatief werkt als er veel niet-gebruikers bij zijn.
Ervaren jullie het ook anders op een binnenfeest dan buitenfeest?
Zou dat kunnen liggen dat er buiten minder indrukken zijn dan binnen? Omdat het opener is misschien minder heftig?
Ook had ik het idee dat op het vorige feestje iedereen aan de MDMA zat en hier maar een kwart... Hierdoor had ik veel minder het sociale aspect en minder klik. Van de mensen met wie ik was deed ook de helft het maar. Wellicht dat dat ook negatief werkt als er veel niet-gebruikers bij zijn.
Ervaren jullie het ook anders op een binnenfeest dan buitenfeest?