Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 weken tussen parties

3 weken tussen parties

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Party animalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi party people!

Ik laat zelf altijd 2 tot 1,5 maand tussen feestjes. Gaat lekker, nooit een dinsdag dip. Zorg goed voor mezelf en pak nooit te veel.

Nu overweeg ik om tussen 2 parties van 6 weken uit elkaar nog een feest te doen. Zou betekenen dat ik 3 parties heb met 3 weken daartussen. Ik weet, dat wordt afgeraden. Maar wat zijn de gevolgen? Depressie, sneller kotsen bij gebruik, leverproblemen of wat? Of all of the above? Wie kan me duidelijk meer vertellen hierover..?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je leest het zoals het er staat in Jip en janneke taal; hoe meer je gebruikt hoe minder je effect ervan zal ervaren. Hoe sneller en korter je achter elkaar gebruikt hoe meer je hersenpannetje gefrituurd wordt en je later..als je groot bent.. last zal hebben van vergeetachtigheid en andere “vage” klachten.

Conclusie: niet doen!

Alternatief: alles behalve wat op je serotonine potje werkt want ja, die is intussen wel leeg.

Veel plezier bij je volgende partie!


Oh p.s. Niemand kan je zo vertellen dat als je wel sneller gebruikt wat er dan gebeurd, sneller kotsen kan, sneller oververhit kan ook, zware afterdip etc.. dus je bent je eigen proefkonijn hierin.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan best wel een zomer.
Niet het hele jaar doen.
Als het maar niet rlke week is.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Genieter zei:
Kan best wel een zomer.
Niet het hele jaar doen.
Als het maar niet rlke week is.
Klik om te vergroten...
Alles kan... maar verstandig is het niet! Na 6 weken opnieuw xtc gebruiken is eigenlijk al te snel maar 3 maal xtc in 6 weken is echt niet handig.

Zoals eerder gezegd zul je steeds minder positief effect hebben terwijl de katers en hersenschade toe zullen nemen. Ga nuchter of gebruik iets dat je serotonine met rust laat zou ik zeggen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dat wel vaker gedaan.
In de zomer zie ik dat veel mensen dat doen.
Dat komt vaak omdat er veel leuke festivalletje zijn kort achter elkaar.
Maar de meeste mensen die ik ken gebruiken in de wintermaanden dan weer bijna helemaal geen mdma.


bij mensen die lange tijd niet gebruikt hadden, komt de serotoninehuishouding weer terug in de oude staat, terwijl de cognitieproblemen blijven.
https://www.amc.nl/web/nieuws-en-verhalen/verhalen/community/xtc-gebruik.-veilig-of-niet-1.htm

Mdma geeft je sws wel wat blijvende schade, maar blijkt dus helemaal niet zo erg te zijn dan alcohol.
Veel jongeren gaan elk weekend stappen en drinken dan veel alcohol.
Dat is dan weer veel schadelijker dan die nu een paar keer een feestje pakt met wat mdma.

Probeer het te beperken en hou ook rust pauzes van alle drugs een langere tijd.
Maar je kan best wel eens een keertje los gaan.
Mdma is een van de veiligste drugs die er is.

https://www.ad.nl/wetenschap/hoogle...de+mdma&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-m&

Zoals de topic starter al vraagt.
Hij wil het een keertje zo doen en is niet al maanden zo bezig.
Het dat kan best wel een keertje.
Zo kijk ik er tegfn aan.
P
Party animalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor alle reacties! Helpfull. Ik wil er ook verstandig mee omgaan en let echt op mijn gezondheid. Het is inderdaad vanwege alle toffe festivals die er in de zomer zijn. In de winter niet veel van plan. Maar inderdaad niet te gek en vaak, ik ga ook eens naar alternatieven kijken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mdma kan sowieso slecht uitpakken. Kan elke keer verschillend zijn. Ik heb in het verleden ook wel een keer te kort op elkaar gebruikt, meerdere mensen ook wel. Ook heb ik al eens een rotervaring gehad met mdma na een pauze van 6 maanden en bij een lage dosis. Gekotst en en een kater van hier tot Tokio en terug.
Verstandig er mee omgaan houd het leuk, ook in de toekomst! Be wise and smart!
P
Party animalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat had ik natuurlijk gelezen is is me bekend. Maar ik vind het nog altijd vaag... "Bij te regelmatig gebruik nemen de (gewenste) effecten af, en wordt de impact op je gezondheid steeds groter"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."