Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke benzo om in slaap te komen na speed?

Welke benzo om in slaap te komen na speed?

64 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ foreverinspace zeker weten! De xanax is Retard, ik krijg er helaas niet genoeg slaap van.
Maar heb ook de niet Retard 2mg uit buitenland breekstaafje die door 4stukken kan gehad en daar was de helft meer als genoeg van, van z'n hele bar, viel ik als een blok in slaap.
En Alprazolam heeft inderdaad de juiste angst dempende werking wat ideaal is na een een speed ervaring. Diazepam is ook relaxed maar mist toch een beetje die angst dempende werking bij mij.
K
K-rboLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lorametazepam werkt redelijk goed , maar ik gebruik zopiclone in een wat hogere dosis
s
stixxxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afghaan-Gek zei:
het doel : slapen

bijwerking van benzo: gewenning=dus minder slapen

nog een bijwerking van benzo= puur gericht op slapen

na speed is je reserve op , en moet je eten , maar daar heb je geen zin in

hash maakt hongerig=je gaat vreten na een joint.je zal dan beter en dieper slapen dan alleen een pilletje eten.

fuck pillen
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk : Jointje...honger...eten. Eten geeft neuwe voedingsstoffen + de werking wan de maag, die heel wat energie opslorpt. Alsof de speed uitgewerkt is. Dan in bed kruipen en na een half uur opstaan. Ja want de speed is niet uitgewerkt, je maag wel EN je hebt nieuwe voedingstoffen (vitamine, minerale, suikers koolhydraten...).
Ik zou een goeie benzo niet uit de weggaan. Afhankelijk van de gewenningsgraad kan je van alprazoam, diazepam (de eerste keer) over al de lammen tot temesta en Rohypnol. En als Rohypnol het al niet meer doet voor je, dan ben je HEEL verkeerd bezig.

Ik zelf doe ze allebei : Jointje, vreetkik, voor ik begin te eten een alprazolam, tijdens een zolpidem en dan bed in. Dit heeft nog nooit gefaald.
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga achter me playstation of pc zitten en op een gegeven moment word ik ineens wakker :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Meestal clonazolam, 0,5mg haalt me wel aardig onderuit, vaak gebruik ik 'slechts' 0,25mg wat zijn werk tot nu toe altijd heeft gedaan mocht ik willen slapen terwijl ik me nog gestimuleerd voel. Die piekt ook snel en stevig wat ideaal is voor inslapen, de langere duratie (14u) zorgt er eveneens voor dat ik nog heerlijk kan uitslapen. De perfecte benzodiazepine voor slaappromotie naar mijn ervaring.
Mocht ik zwaarder geschut willen toepassen haal ik de flubromazolam er bij, deze piekt nog sneller en harder en de effecten zijn sterk hypnotiserend. Deze heb ik echter nog niet toegepast voor dit doeleinde, clonazolam heeft altijd nog voldoende voor me gewerkt en voelt wat minder lomp aan.
Mocht bijvoorbeeld een kort werkend psychedelica mij wakker houden die snel uit werkt en ik wil perse al naar bed zou ik uiteraard eerder een kortwerkende benzodiazepine toepassen zoals Etizolam of Diclazepam. mijn ervaring met amfetamine (en 4-FA) echter is dat de na effecten zeer lang kunnen doorslepen tot zelfs in de volgende dag waarvan ik nog een hartslag verhoging kan merken. Mocht ik een kortwerkende benzodiazepine toepassen na amfetamine gebruik zou ik wel eens na 5uur wakker kunnen worden of slecht kunnen uitslapen.

De reden dat ik hiervoor RCs gebruik is omdat farmaceutische middelen prijziger en minder beschikbaar in mijn context. Lang verhaal kort, clonazolam is naar mijn ervaring wel een winnaar voor dit doeleinde, werkt ook goed na een lang durende psychedelica (14u).

Wat me wel op is gevallen in mijn omgeving is dat mensen die benzodiazepines misbruiken en een flinke tolerantie hebben opgebouwd vooral een tolerantie lijken op te bouwen voor de slaapverwekkende effecten. Op een gegeven moment ongeacht de dosering lijken alleen nog extremere benzodiazepines te werken voor deze mensen zoals flunitrazepam.
Een kennis van mijn gooit al snel 2mg clonazolam naar binnen en kan vervolgens alsnog niet slapen terwijl ik persoonlijk als stevige vent (82kg) bij 0,5mg toch wel echt gevloerd wordt. Na een poosje liet ik deze kennis flubromazolam uitproberen aangezien deze hypnotiserender is en wellicht beter zou werken voor dit doeleinde.
Dit resulteerde in het feit dat hij op een avond benzodronken slaapwandelend zichzelf automatisch constant een nieuwe dosering flubromazolam had gegeven tot op een totaaldosering van als ik het mij goed herinner zo'n 8mg. Hij heeft verwonderlijk genoeg dit wel allemaal weten te noteren (wanneer en wat), een gezamenlijke vriendin was op dit moment ook aanwezig en had geen idee wat er aan de hand was behalve dat hij steeds dezelfde handelingen deed (100x raam open, raam dicht, 1000x welterusten zeggen, etc).
Uiteindelijk is hij slaapwandelend wakker gebleven en sliep alsnog niet.

Lang verhaal kort, als je benzodiazepines misbruikt gaat waarschijnlijk geen enkele je meer kunnen helpen om in slaap te komen. :P
Klik om te vergroten...

Apart dat het OCD als bijeffect gaf , maar goed dit is natuurlijk een buitensporige hoeveelheid. Zal waarschijnlijk door de amnesie komen wat veel voorkomt bij hoge doseringen van benzo's.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."