#1
@ foreverinspace zeker weten! De xanax is Retard, ik krijg er helaas niet genoeg slaap van.
Maar heb ook de niet Retard 2mg uit buitenland breekstaafje die door 4stukken kan gehad en daar was de helft meer als genoeg van, van z'n hele bar, viel ik als een blok in slaap.
En Alprazolam heeft inderdaad de juiste angst dempende werking wat ideaal is na een een speed ervaring. Diazepam is ook relaxed maar mist toch een beetje die angst dempende werking bij mij.
Maar heb ook de niet Retard 2mg uit buitenland breekstaafje die door 4stukken kan gehad en daar was de helft meer als genoeg van, van z'n hele bar, viel ik als een blok in slaap.
En Alprazolam heeft inderdaad de juiste angst dempende werking wat ideaal is na een een speed ervaring. Diazepam is ook relaxed maar mist toch een beetje die angst dempende werking bij mij.