Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsScherpe kantjes?

Scherpe kantjes?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey DF,

Ik hoor vaak mensen op het forum praten over de scherpe kantjes van MDMA. Wat zijn dit nou precies? En wat kan je hier tegen doen? Mij is duidelijk geworden dat het iniedergeval niet als prettig wordt ervaren.

(ik heb zelf nog nooit MDMA gebruikt, maar wil graag binnekort proberen)

- Woezoe
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Scherpe randjes? Nog nooit in mijn leven van gehoord. Misschien de negatieve bijwerkingen? Tandenknarsen? Dinsdag dip? Ik denk niet dat het letterlijk bedoeld wordt, mijn pilletjes zijn nooit scherp.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm
ketakoekjes zei:
Scherpe randjes? Nog nooit in mijn leven van gehoord. Misschien de negatieve bijwerkingen? Tandenknarsen? Dinsdag dip? Ik denk niet dat het letterlijk bedoeld wordt, mijn pilletjes zijn nooit scherp.
Klik om te vergroten...
. Hmm, ik zie vaak op het forum dat mensen bijvoorbeeld wiet roken om de "scherpe kantjes/randjes" er af te halen. Misschien worden daar inderdaad de negatieve bijwerkingen mee bedoeld.
P
Pebbles12Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij is het niks negatiefs. Zoals ik de uitspraak ken wordt er bedoeld dat het allemaal net even wat relaxter wordt, ofwel: het haalt de scherpe randjes er vanaf..
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pebbles12 zei:
Volgens mij is het niks negatiefs. Zoals ik de uitspraak ken wordt er bedoeld dat het allemaal net even wat relaxter wordt, ofwel: het haalt de scherpe randjes er vanaf..
Klik om te vergroten...
Thanks, duidelijk.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Woezoe zei:
Hmm
. Hmm, ik zie vaak op het forum dat mensen bijvoorbeeld wiet roken om de "scherpe kantjes/randjes" er af te halen. Misschien worden daar inderdaad de negatieve bijwerkingen mee bedoeld.
Klik om te vergroten...

Gaat niet perse om negatieve bijwerkingen. Van mdma kan een mens nogal wat druk zijn, TE euforisch of gewoon teveel stuiteren. Als men dan zegt ik ga een jointje roken om de scherpe randjes eraf te halen is dat meestal om wat kalmer/relax te worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."