#1
Ik heb ook wel eens overgegeven bij xtc/mdma.
Bij de inslag heb ik dat alleen als ik mijn dagdosis in ene neem. Dat is gewoon teveel en pikt mijn maag niet. Als ik m in tweeën neem, dus 2/3e eerst en paar uur later 1/3e dan gaat t goed.
Poepen moet ik wel 9 van de 10 keer maar al vóór hij inslaat. Dus dat is puur psychisch..
Ook heb ik ene keer iets echt vreemds gehad! Was al halverwege mijn xtc “trip” op een festival en ik stond in de rij om een cola te halen. En zo in ene uit het niets mijn bek vol me kots!
Niet misselijk, geen aankondiging niks, zo mijn bek vol... Zo mega goor!
Naar de dixies gegaan en mijn waffel ff goed schoon gespoeld!
Bij de inslag heb ik dat alleen als ik mijn dagdosis in ene neem. Dat is gewoon teveel en pikt mijn maag niet. Als ik m in tweeën neem, dus 2/3e eerst en paar uur later 1/3e dan gaat t goed.
Poepen moet ik wel 9 van de 10 keer maar al vóór hij inslaat. Dus dat is puur psychisch..
Ook heb ik ene keer iets echt vreemds gehad! Was al halverwege mijn xtc “trip” op een festival en ik stond in de rij om een cola te halen. En zo in ene uit het niets mijn bek vol me kots!
Niet misselijk, geen aankondiging niks, zo mijn bek vol... Zo mega goor!
Naar de dixies gegaan en mijn waffel ff goed schoon gespoeld!