#1
Hey iedereen
Ik ben een vrouw, 22 jaar oud en ik heb een paar dagen geleden voor de eerste x mdma / xtc gedaan. Het was met 2 vrienden die ik al jarenlang ken en vertrouw. Zij hadden dezelfde pil al eens gebruikt en verzekerden mij dus dat het veilig was. Ik heb geen hele genomen, gewoon een stukje en na een paar uur nog een stukje. Om eerlijk te zijn, vond ik het echt wel een heerlijk gevoel. Maar nu, een paar dagen later, ben ik ineens bang. Bang dat ik super veel hersenschade heb opgelopen of dat er nu iets mis is ofzo. Ik snap dat ik een beetje onredelijk bezig ben: alcohol is ook slecht en ik ben al vaak dronken geweest. Ik heb ook al een paar keer wiet gesmoord maar ik vind wiet eigenlijk niet boeiend. Toch ben ik nu helemaal angstig omdat ik xtc geprobeerd heb... Ik weet niet zo goed waar ik naar toe wil met dit forum :/ ik moet het gewoon even kwijt i guess.
Ik ben een vrouw, 22 jaar oud en ik heb een paar dagen geleden voor de eerste x mdma / xtc gedaan. Het was met 2 vrienden die ik al jarenlang ken en vertrouw. Zij hadden dezelfde pil al eens gebruikt en verzekerden mij dus dat het veilig was. Ik heb geen hele genomen, gewoon een stukje en na een paar uur nog een stukje. Om eerlijk te zijn, vond ik het echt wel een heerlijk gevoel. Maar nu, een paar dagen later, ben ik ineens bang. Bang dat ik super veel hersenschade heb opgelopen of dat er nu iets mis is ofzo. Ik snap dat ik een beetje onredelijk bezig ben: alcohol is ook slecht en ik ben al vaak dronken geweest. Ik heb ook al een paar keer wiet gesmoord maar ik vind wiet eigenlijk niet boeiend. Toch ben ik nu helemaal angstig omdat ik xtc geprobeerd heb... Ik weet niet zo goed waar ik naar toe wil met dit forum :/ ik moet het gewoon even kwijt i guess.