Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerkt MDMA nog na 2 nachtjes wakker zijn?

Werkt MDMA nog na 2 nachtjes wakker zijn?

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Justme83 zei:
Nou kom je maar op 1 manier achter!! Zou t allenaal in een beker thee of fris doen en opzuipuhhhh!!!! Waarschijnlijk nog ff trippe als je dat ook geinig vind!

Laat het me over een uurtje weten hoe die is oke haha
Klik om te vergroten...

Ooit es het tijdstip van een post bekeken. 9jaar later moet je geen antwoord verwachten...
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#2
whahaha ik ben tijdloos joh als ik hard ga :tongueout:
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#3
De dagen erna lijkt me dan weer het tegenovergestelde van leuk, de klap die het dan op je lichaam heeft gehad moet je haast wel merken lijkt me.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vind jij dat al 'the limits' ? Je kan véél verder gaan.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heee df-ers,

door gekke omstandigheden heb ik 2 nachten niet geslapen, en heb ik vanavond dus een feest.

Heb wel wat pep gebruikt om wakker te blijven, werkt MDMA nu nog?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zal niet heel veel uitmaken, tenzij je net voor de pil flink gaat snuiven.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#7
clockcable zei:
Zal niet heel veel uitmaken, tenzij je net voor de pil flink gaat snuiven.
Klik om te vergroten...

Aight, nja ik heb dus ook nog 800 mg l tryptofaan naar binnen gewerkt en 2 multivitamine tabletten.

Moet wel lukken dus :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat maakt die 2 nachten niet slapen ook echt goed :confused:

Maar waarschijnlijk zal je er eerder zwaar vaag van worden, echt vaag.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het zal wel iets uitmaken, omdat pep ook op serotonine werkt, maar niet veel denk ik.
Maar vooral dit :
Oom Klaas zei:
Maar waarschijnlijk zal je er eerder zwaar vaag van worden, echt vaag.
Klik om te vergroten...
m
mrrenoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga nou gewoon slapen pannenkoek! :wave:

Je gaat stuk en dat lichaam en die kop van je moeten nog langer mee.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het zal nog wel werken, maar ik denk dat je vooral goed vaag zal worden... Beter ga je idd gewoon lekker slapen!
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
Het zal nog wel werken, maar ik denk dat je vooral goed vaag zal worden... Beter ga je idd gewoon lekker slapen!
Klik om te vergroten...
Dat advies was aan de late kant vrees ik. :grin:

Ben benieuwd Nibiru hoe het was? Ik vermoed, net zoals de anderen, dat je niet echt de MDMA-feeling krijgt maar alleen heel erg vaag wordt. Heb ik gelijk?
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#13
WappieWappie zei:
Marla Singer zei:
Het zal nog wel werken, maar ik denk dat je vooral goed vaag zal worden... Beter ga je idd gewoon lekker slapen!
Klik om te vergroten...
Dat advies was aan de late kant vrees ik. :grin:

Ben benieuwd Nibiru hoe het was? Ik vermoed, net zoals de anderen, dat je niet echt de MDMA-feeling krijgt maar alleen heel erg vaag wordt. Heb ik gelijk?
Klik om te vergroten...

Ik ben gewoon knetterhard gegaan! Op 1 capsuletje van 160 mg, een bommetje van ong 150 mg en een paar lijntjes mdma/pep!

De hele nacht doorgegaan ook nog, zondag 3 a 4 uurtjes geslapen, en voelde me prima.
Wel beetje serotonine loos opzich, maar dat valt ook wel mee!
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het knap dat je je naderhand nog prima voelt, was je niet extreem brak toen de MDMA uit begon te werken?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nibiru zei:
Ik ben gewoon knetterhard gegaan! Op 1 capsuletje van 160 mg, een bommetje van ong 150 mg en een paar lijntjes mdma/pep!

De hele nacht doorgegaan ook nog, zondag 3 a 4 uurtjes geslapen, en voelde me prima.
Wel beetje serotonine loos opzich, maar dat valt ook wel mee!
Klik om te vergroten...


Verstandig.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
clockcable zei:
Vind jij dat al 'the limits' ? Je kan véél verder gaan.
Klik om te vergroten...

Nee, het nummer heet toch 'push it to the limit' maar dan ben je er nog niet. Het is alleen heel ongezond om dat uiterste op te zoeken. Ik vind het niet echt verstandig. Wil niet zeggen dat ik nooit zoiets heb gedaan. Maar ik geef even aan dat het nogal onverstandig is. Voor de mensen die mee lezen en denken dat dit wel een goeie manier van gebruiken is. :wink:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar het is veels te leuk om niet te doen :grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nooit last van katers als ik thuis tot mn beschikking heb en kan douchen,tanden poetsen en wat fruit kan eten. Maar ook al haal ik 2 dagen door in de stad ben ik niet zo heel brak :grin:
e
exopoliticsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben over het algemeen een thuisgebruiker en dan zijn er twee scenarios XD

of we gaan ergens met een groep mensen een beetje hangen en dan gaan er allerlei hoeveelheden en combinaties over de tafel. Daarna lekker buiten gaan rondlopen, beetje stom met de bank knuffelen en de hele kermis, maar dan zijn we het smorgens meestal wel een beetje beu en als ik zorg dat ik de dag erna niks te doen heb en gewoon rustig aan kan doen is er niks aan de hand, voel ik me ook 10x beter als na een avond alcohol.

tweede scenario gaat het wel altijd fout en dat is als ik met 1 of 2 andere mensen thuis aan de speed ga, ik word zolang ik niet teveel pak geconcentreerd en rustig van speed terwijl ik wel klaarwakker blijf, meestal gaan we dan aanklooien met muziek en komen er allerlei missies tussendoor zoals opruimen van locatie veranderen en voor je het weet ben je drie dagen verder.
Dan ben ik wel echt naar de tyfus, dat moe de dag erna kan ik nog wel mee leven maar zowiezo ontzettend pijn in ongeveer al mn ingewanden, zo'n brok in mn keel en compleet onrustig.

Na drie dagen een pilletje doe ik niet meer zo snel :wink: mn sero was uitgeput of het pilletje te slap maar ik kwam in zo'n "half" gevoel wat helemaal niet zo fijn is, beetje zweten en misselijk.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik voelde me prima, de dag erna gewoon gechilled met wat wiet en bier.

Dit komt niet vaak voor hoor, mja het was er zo van gekomen en heb er niks aan over gehouden. Mijn lichaam kan een hoop hebben, ben erg fit en leef gezond, op mijn drugsgebruik na dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."