Ik ben over het algemeen een thuisgebruiker en dan zijn er twee scenarios XD
of we gaan ergens met een groep mensen een beetje hangen en dan gaan er allerlei hoeveelheden en combinaties over de tafel. Daarna lekker buiten gaan rondlopen, beetje stom met de bank knuffelen en de hele kermis, maar dan zijn we het smorgens meestal wel een beetje beu en als ik zorg dat ik de dag erna niks te doen heb en gewoon rustig aan kan doen is er niks aan de hand, voel ik me ook 10x beter als na een avond alcohol.
tweede scenario gaat het wel altijd fout en dat is als ik met 1 of 2 andere mensen thuis aan de speed ga, ik word zolang ik niet teveel pak geconcentreerd en rustig van speed terwijl ik wel klaarwakker blijf, meestal gaan we dan aanklooien met muziek en komen er allerlei missies tussendoor zoals opruimen van locatie veranderen en voor je het weet ben je drie dagen verder.
Dan ben ik wel echt naar de tyfus, dat moe de dag erna kan ik nog wel mee leven maar zowiezo ontzettend pijn in ongeveer al mn ingewanden, zo'n brok in mn keel en compleet onrustig.
Na drie dagen een pilletje doe ik niet meer zo snel
![:wink:]()
mn sero was uitgeput of het pilletje te slap maar ik kwam in zo'n "half" gevoel wat helemaal niet zo fijn is, beetje zweten en misselijk.