Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKortstondig valiumgebulk, toch bang voor withdrawal

Kortstondig valiumgebulk, toch bang voor withdrawal

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PhilosophicoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zaterdag avond: 100mg (10x10) omdat voor geen reet werkte
dagen erna (tm maandag avond) dagelijks 20-30 mg (in losse dosis van 10mg)

gisteravond laatste dus, stop nu weer.

Behalve de nafoggyness die ik nu ervaar nog kans op (serieuze) nare naeffecten?

Alvast bedankt, beetje id stress

thnx all
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij abrupt stoppen na zoveel gebruik van valium kan je wel een zware depressieve dip ervaren!
P
PhilosophicoLid
01-01-2024, 00:00
#3
DIe depridip is alles? Daar kan ik wel mee leven namelijk.. geen audiovisuele verstroringen/urenduren ernstige angsten of andere longterm narigheid?

Thanks... just worried
P
PhilosophicoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niemand? zat benzousers hier toch
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Philosophico zei:
Niemand? zat benzousers hier toch
Klik om te vergroten...
Ik heb het 3 maanden geslikt in die doseringen en heb er niet veel last vam gehad toen ik stopte.
3 dagen is echt niet genoeg voor erge wd symptomen.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Philosophico zei:
Zaterdag avond: 100mg (10x10) omdat voor geen reet werkte
dagen erna (tm maandag avond) dagelijks 20-30 mg (in losse dosis van 10mg)

gisteravond laatste dus, stop nu weer.

Behalve de nafoggyness die ik nu ervaar nog kans op (serieuze) nare naeffecten?

Alvast bedankt, beetje id stress

thnx all
Klik om te vergroten...

als je nog nooit valium (en best ook geen benzo's) gebruikte, kun je in zo weinig tijd niet genoeg receptoren aanmaken in je brein, om grote withdrawal verschijnselen te kunnen krijgen
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Philosophico zei:
Zaterdag avond: 100mg (10x10) omdat voor geen reet werkte
dagen erna (tm maandag avond) dagelijks 20-30 mg (in losse dosis van 10mg)

gisteravond laatste dus, stop nu weer.

Behalve de nafoggyness die ik nu ervaar nog kans op (serieuze) nare naeffecten?

Alvast bedankt, beetje id stress

thnx all
Klik om te vergroten...
Ik ben bang dat als je 10x10 mg genomen hebt en voor geen reet werkte je neppillen hebt gekocht, of je tolerantie is enorm hoog, 100 mg is een hoge dosis dus ik denk dat de last nadien niet echt zwaar is geweest?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."