Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niemand ?"
"Psychedelibee zei: Anderen zijn al uitvoerig over de verslavende werking van benzo's ingegaan dus daar is wel voldoende over gezegd. De belangrijkste reden om het niet te doen is omdat zoals Fool ook al zei, veel alcohol en benzo's zijn acuut gevaarlijk. Ze hebben allebei een vergelijkbare werking op het lichaam en zodoende versterken ze elkaar. De kans op levensbedreigende situaties is groot als je na flink drinken aan de benzo's gaat beginnen. Niet doen dus. Zoals kokosmakroon zegt kun je ook een joint roken als je thuis komt. Levensgevaarlijk is die combi niet in ieder geval. Of je het fijn vind en of het je helpt bij het slapen zul je zelf moeten ervaren. Na een avond flink drinken valt een joint bij meeste mensen vaak niet heel chill. Klik om te vergroten... Het probleem is dat bij een consumptie van welke hoeveelheid alcohol dan ook de doorslaapproblemen al beginnen, bij een consumptie van 4-6 glazen de inslaapproblemen volgende dag al. Ik hoef de Benzo ook niet perse na het uitgaan in te nemen, een goede oplossing is ook al de volgende avond, en dat ik de dag na het drinken, gewoon als een 'kater' accepteer."
"Psychedelibee zei: Zoals kokosmakroon zegt kun je ook een joint roken als je thuis komt. Levensgevaarlijk is die combi niet in ieder geval. Of je het fijn vind en of het je helpt bij het slapen zul je zelf moeten ervaren. Na een avond flink drinken valt een joint bij meeste mensen vaak niet heel chill. Klik om te vergroten... Ik ben niet heel erg fan van joints, daarnaast heeft dit regelmatig tot kotsen geleidt en een erg waus gevoel de volgende dag."
"Ben er erg over te spreken. Werking is misschien mild maar dit vind ik juist prettig, mede omdat het geen/nauwelijks vervelende bijwerkingen heeft. Ben wel fullpull geconcentreerd uren lang!"
"Dag, Ik gebruik af en toe modafinil om flink te kunnen studeren, normaal neem ik dan tussen 9u-12u zon 100-150mg om gewoon op tijd in slaap te vallen maar ivm deadline wil ik vandaag langer doorwerken. Ik kan alleen niks vinden over de effecten/gevolgen van herdoseren (bv om 8u ochtends 100mg en om 4u middags 50-100mg) is dit op een bepaalde manier schadelijks of vormt het geen enkel probleem? Bedankt"
"Dit product is normaal voor mensen met narcolepsie bedoeld dus ik denk niet dat dit voor mij opgaat :P maar toch bedankt"
"Zaterdag avond: 100mg (10x10) omdat voor geen reet werkte dagen erna (tm maandag avond) dagelijks 20-30 mg (in losse dosis van 10mg) gisteravond laatste dus, stop nu weer. Behalve de nafoggyness die ik nu ervaar nog kans op (serieuze) nare naeffecten? Alvast bedankt, beetje id stress thnx all"
"DIe depridip is alles? Daar kan ik wel mee leven namelijk.. geen audiovisuele verstroringen/urenduren ernstige angsten of andere longterm narigheid? Thanks... just worried"
"Niemand? zat benzousers hier toch"
"Dag allemaal, Ik heb al een tijd een probleem dat ik na een avondje stappen heel kort slaap (vaak 3-5u) en daarna niet meer kan doorslapen, en tevens dat ik soms de avondje na het avondje stappen slechts kan inslapen. Dit is behoorlijk a-relaxt omdat ik dan soms het hele weekend last heb van het avondje stappen. Daarnaast voelt het voor mij ook onmogelijk om op de zaterdag te gaan stappen omdat als ik dan maandags moet werken en ik de zondag slechts slaap ik de hele dag een verschrikkelijke dag heb op werk. Ik ben voorderest een normaal persoon die zojuist is afgestudeerd, maar wel in het weekend lekker een borreltje wilt drinken en niet telkens activiteiten op de zaterdag wilt afzeggen wanneer daar alcohol mee gepaard gaan omdat ik dan al helemaal in de stress schiet dat ik de nacht erop misschien slecht slaap. Welke Benzo's (of andere middelen) zijn hier het beste voor geschikt? Alvast bedankt voor jullie informatie."