Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo kwam ik van mijn xtc kater af

Zo kwam ik van mijn xtc kater af

82 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Revolutionair zei:
Haha nieuw account met precies de zelfde argumenten en letterlijk de zelfde dingen geschreven die acht.zes schreef.
Valt niet op hoor...

Kom op man hahahaa
Maar ik stop met de discussie voor de rest.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet veel maar wel dat ik zeker 8.6 niet ben.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ganggang zei:
Ik weet niet veel maar wel dat ik zeker 8.6 niet ben.
Klik om te vergroten...

Luister gozer ik heb de beheerder beloofd om te stoppen met deze discussie over dit gedoe met acht.zes en Rebell.
Dus dit is het laatste wat ik er over zeg want ik ben er ook wel klaar mee.
Ik weet dat je van het groepje bent met je opmerking.

Dit is er pas over mij gezegd:
20190914_182347.jpg

Zoek de verschillen!

Elke * waarschuwing: niet schelden * ziet nu dat dit precies het zelfde is en dat jij een schaduw account bent..Dus stop er nou maar mee..
Dit is mijn laatste reactie op jou.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Revolutionair zei:
Luister gozer ik heb de beheerder beloofd om te stoppen met deze discussie over dit gedoe met acht.zes en Rebell.
Dus dit is het laatste wat ik er over zeg want ik ben er ook wel klaar mee.
Ik weet dat je van het groepje bent met je opmerking.

Dit is er pas over mij gezegd:
Bekijk bijlage 4614

Zoek de verschillen!

Elke mongool ziet nu dat dit precies het zelfde is en dat jij een schaduw account bent..Dus stop er nou maar mee..
Dit is mijn laatste reactie op jou.
Klik om te vergroten...
Zit je toch echt helemaal verkeerd chef. Desalniettemin ben jij wel Rebell. Mijn vermoeden was juist, bedankt voor de bevestiging. Trouwens, je hebt al 2 keer een laatste reactie geplaatst, sterk argument.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."