Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PARAXETINE.....helpt tegen ontnuchteren daar is het ook voor en het werkt echt zonder schadelijke stoffen. Het is zonder recept te verkrijgen bij elke apotheek, je moet er wel een dag of 2 op wachten want de apotheek heeft ze niet op voorraad ze moeten ze bestellen. Een doosje Paraxetine kost 8,95. Ik gebruik ze regelmatig gewoonweg omdat ik zelf behoorlijk overmatig drink Zoek Paraxetine maar op bij google dan krijg je er alle informatie over"
"Weet er iemand toevallig waar ik Bromazepam kan bestellen zonder recept, heb ze een tijdje gehad maar krijg ze niet meer en zou ze toch nog graag heel willen hebben. Wie weet wat."
"Wie kan mij advies geven over het middel Naltrexon een zuchtremmer voor alcohol en opiaten. Ik ben ten einde raad aan mijn verslaving van alcohol en benzo's en heb alles geprobeert om te stoppen met drinken maar dat gaat max een week goed met veel ontwennings-verschijnselen maar daarna grijp ik toch weer naar de drank en slik daarbij ontzettend veel zware benzo,s erbij. Ik durf er niet over te praten met een arts en weet dat het wel verstandig is maar het lukt me gewoon niet Ik ben aan het surfen gegaan op het web en kwam Naltrexon tegen. Ik heb een doosje van 30 stuks 50 mg via het web gekocht (echte geen neppers) en wil het proberen maar durf eerlijk gezegd niet omdat ik niet weet wat het middel doet en hoe ik het moet doseren maar helaas heb ik weinig keus want eerdaags vinden ze me dood in huis door de vele alcohol en dat dan ook nog ik combinatie met zware benzo,s. Wie kent Naltrexon en kan mij vertellen hoe te gebruiken, alle steun hulp en advies is welkom want echt ik houdt dit niet meer vol, de tranen rollen momenteel over mijn wangen"
"He Ik krijg Ritalin al 12 jaar voorgeschreven van de arts 3x per dag 1 pil was eerst 5 pillen maar ik pak ze wel, dan niet, dan weer wel, dan weer niet enz enz. Ik heb ze via de neuroloog en als ik ze slik voel ik me veel beter maar ik heb 1 probleen als de Rita begint te werken sta ik te trillen op mijn benen en voel me gejaagd, angstig en niet lekker, pas een uur later voel ik mij geweldig maar dan heb ik er nog een probleem bij ik kan er niet van slapen......Krijg daarvoor 3x Alprazolam 0,50 mg en Temazepam 20 mg......Pfff. Concerta heb ik ook gehad maar daar werdt ik echt niet goed van en Dextroamf dan heb ik het gevoel dat ik vaccuum gezogen ben.....Wie herkent dit ik heb het zelfs al met een halve pil, heb liever een vette .....De Apo komt elke week de medicaties afleveren en ikke maar stapelen"