#1
Hoi,
Ik was laatst aan een paar goede mdma pillen en ik merkte dat ik na best veel bijnemen echt besluiteloos was. Heb zelf ADD en op sommige momenten raak ik dan onrustig in mijn hoofd als iets niet geordend is. De laatste tijd ervaar ik dat ook met mdma en worden die gevoelens echt 50 keer versterkt. Het lijkt dan alsof ik zwaar autistisch word of hoe ik het kan/mag noemen.!Het is best grappig maar ook raar want je vind er niks over online. Ik kon bijv niet even zitten en genieten van de muziek of ik stond al stoelen recht te zetten en te verplaatsen van stoel. En no matter how actief ik was, ik had dat ene opgejaagde gevoel dat ik constant niet goed zat. Ook was alles teveel zoals mijn kleren die ik aan had, of aanrakingen. Na de heletijd doelloos rondlopen had mijn vriend mij toen wel in bed gesleept, onder de dekens gezet, en rustig weten te krijgen op 1 of andere manier hahaha. Ik viel ook snel in slaap.
Ik kan ook ineens slecht tijdens knuffelen en strelingen als ik met dezelfde mensen die er wel van genieten aangeraakt word of geknuffeld. Ervaart iemand hetzelfde??? Ik had alleen de eerste paar keer dat ik gewoon rustig kon chillen zoals iedereen maar nu voel ik mij echt rusteloos en gehaast en dat ik iets wil fulfillen wat er niet is. Dat gevoel is dan alleen weg als het hard inkickt en op zān piek zit, maar daarna krijg ik weer dat opgejaagde gevoel en krijg ik de neiging om bij te slikken.
En nog een irritant symptoom: altijd moeten overgeven bij het inkicken of teveel nemen. Eindstand de dag daarna veel maagzuur en krampen en een belabberd brakheid gevoel. Iemand tips om dit te verhelpen?
Ik was laatst aan een paar goede mdma pillen en ik merkte dat ik na best veel bijnemen echt besluiteloos was. Heb zelf ADD en op sommige momenten raak ik dan onrustig in mijn hoofd als iets niet geordend is. De laatste tijd ervaar ik dat ook met mdma en worden die gevoelens echt 50 keer versterkt. Het lijkt dan alsof ik zwaar autistisch word of hoe ik het kan/mag noemen.!Het is best grappig maar ook raar want je vind er niks over online. Ik kon bijv niet even zitten en genieten van de muziek of ik stond al stoelen recht te zetten en te verplaatsen van stoel. En no matter how actief ik was, ik had dat ene opgejaagde gevoel dat ik constant niet goed zat. Ook was alles teveel zoals mijn kleren die ik aan had, of aanrakingen. Na de heletijd doelloos rondlopen had mijn vriend mij toen wel in bed gesleept, onder de dekens gezet, en rustig weten te krijgen op 1 of andere manier hahaha. Ik viel ook snel in slaap.
Ik kan ook ineens slecht tijdens knuffelen en strelingen als ik met dezelfde mensen die er wel van genieten aangeraakt word of geknuffeld. Ervaart iemand hetzelfde??? Ik had alleen de eerste paar keer dat ik gewoon rustig kon chillen zoals iedereen maar nu voel ik mij echt rusteloos en gehaast en dat ik iets wil fulfillen wat er niet is. Dat gevoel is dan alleen weg als het hard inkickt en op zān piek zit, maar daarna krijg ik weer dat opgejaagde gevoel en krijg ik de neiging om bij te slikken.
En nog een irritant symptoom: altijd moeten overgeven bij het inkicken of teveel nemen. Eindstand de dag daarna veel maagzuur en krampen en een belabberd brakheid gevoel. Iemand tips om dit te verhelpen?