Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVage trekjes tijdens xtc/mdma

Vage trekjes tijdens xtc/mdma

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AutistLid
01-01-2024, 00:00
#1
s503 zei:
Leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie!

Ik wou hier nog op reageren toen je het plaatste maar was heel ver weg op dat moment en dacht alleen maar ik moet nog niet reageren nu en terug komen als ik weer bij zinnen ben. Dus bij deze :) Daarna blijkbaar heel vaag gedaan op het forum....

Ik vind het onderwerp drugs en psychische stoornissen wel het meest interessant. Mag ik ook vragen wat jouw ervaringen precies zijn met drugs? Zijn er bepaalde drugssoorten die juist je autisme versterken en heel erg aanwezig doen lijken?

Alles behalve designer drugs en 1 keer bedwelmt met GHB in een kroeg tijdens sluiting toen er niemand meer was (Later recht gezet met de poot; lees opzettelijke bedwelming om misbruik te maken).

De volgende keer dat ik het meemaak is het handig om het op te schrijven want ik weet nu niet zo goed of ik het duidelijk kan beschrijven. Het is alsof iedere aanraking incl kleding gewoon een soort van agressie/irritatie/ opwekt. Het voelde bijna een soort van licht branderig maar ook in mijn middenrif krijg ik dan een rare druk. Ik voel een soort van walging in combinatie met dat opgejaagde gevoel.

Ik heb wel eens de kleding kapot getrokken van mijn lijf af zo erg en dat ik begon te huilen door imitatie en agressie.

Ik heb idd ook heel erg dat ik muziek constant moet veranderen en dat het iedere keer maar niet goed is. Actief zijn zoals rennen, wandelen, dansen, werkt niet op zo’n moment.

Ik ga dan fiepen in een onderwerp zodat ik mijzelf totaal geestelijk kan uitputten en dan doorgaan tot het einde, daar waar het lichaam gewoon zelf stopt en het genoeg vind.

Ook voel ik mij meestal een klein beetje schuldig voor mijn vriend die bijv lekker wil knuffelen. Ik zet mijzelf in een “bubbel” als ik in zo’n space kom maar word heel spraakzaam.

Knuffelen vind ik prettig met mensen om wie ik veel geef, mensen die niet aangemerkt zijn als pure liefde kan ik niet verdragen en ongewenste aanrakingen worden gestraft met agressie.

In mijn dagelijkse leven wanneer ik nuchter ben ervaar ik soms dat prikkels mij teveel worden. Of ik raak van streek als ik zie dat m’n mailbox nog vol is, en zelfs de gedachtes dat m’n playstation berichten nog ergens volstaat met reclame bullshit.

Ik heb alles afgekapt en mij opgesloten tot het internet contact na met een aantal hoogbegaafde mensen die in gelijke spreken en de redundantie direct weg is (met nieuwe goede contacten wordt dit direct afgesproken en is er wederzijds begrip).

Muziek staat soms al snel te hard

Ik ben een muziek savant en als ik fiep gaat het steeds harder en kan soms 20 seconden van 1 nummer op replay zetten.


en ook raak ik de coördinatie kwijt als ik bijv alleen ergens sta en d’r komen ineens allemaal mensen naar binnen zoals bij mij thuis in de keuken.

Verschrikkelijk, ik ga heen en weer lopen en raak totaal uit mijn doen. Voel mij helemaal opgejaagd en weet dan niet waar ik het moet zoeken en alles loopt mij voor de voeten. Ik weet dan niet meer waar ik heen moet! Plaats het eerst even omdat ik ander moe ga worden en nu herhaling lees. Ga zo weer verder........
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."