#1
Ik wist niet wat ik meemaakte hahahaha, het was geweldig. Was op Psy-Fi.Ongelofelijk 🤣 dan was het vast geweldig om met mensen te zijn te zijn de 3e keer!
Ik wist niet wat ik meemaakte hahahaha, het was geweldig. Was op Psy-Fi.Ongelofelijk 🤣 dan was het vast geweldig om met mensen te zijn te zijn de 3e keer!
Wauw dat geloof ik! Ik heb voor het eerst buitenshuis getript op Psy-fi, dat was ook net een droom 😍Ik wist niet wat ik meemaakte hahahaha, het was geweldig. Was op Psy-Fi.![]()
Lijkt mij ook geweldig om een keer te trippen op een festival maar iedereen met wie ik trip durft dat niet aan -,-Wauw dat geloof ik! Ik heb voor het eerst buitenshuis getript op Psy-fi, dat was ook net een droom 😍
Kom dan de volgende keer met mij trippenD
Lijkt mij ook geweldig om een keer te trippen op een festival maar iedereen met wie ik trip durft dat niet aan -,-
Oh jeetje... waardoor kwam dat (als je dat wil delen)?Ik heb ooit LSD gedaan op Defqon en ik ben gruwelijk bad gegaan een heel weekend lang. Ik zou het ook niet snel meer durven. 😓
Ik heb ooit LSD gedaan op Defqon en ik ben gruwelijk bad gegaan een heel weekend lang. Ik zou het ook niet snel meer durven. 😓D
Lijkt mij ook geweldig om een keer te trippen op een festival maar iedereen met wie ik trip durft dat niet aan -,-
Gaan je vrienden toch gewoon aan de noten of wat ze ook doen. Intussen neem jij een lekker zegeltje. Heb het ook weleens zo aangepakt, prima. En aan het einde ben jij het scherpst.D
Lijkt mij ook geweldig om een keer te trippen op een festival maar iedereen met wie ik trip durft dat niet aan -,-
Who knows..Kom dan de volgende keer met mij trippen![]()
Ohnee, wat gebeurde er dan?Ik heb ooit LSD gedaan op Defqon en ik ben gruwelijk bad gegaan een heel weekend lang. Ik zou het ook niet snel meer durven. 😓
Ja dat kan zeker. Heb wel eens xtc+2cb en 3-mmc+2-cb gedaan maar dat is toch anders dan een volwaardige trip. Lijkt me niet echt chill als iedereen aan de pillen zit en ik ben aan het trippen.Gaan je vrienden toch gewoon aan de noten of wat ze ook doen. Intussen neem jij een lekker zegeltje. Heb het ook weleens zo aangepakt, prima. En aan het einde ben jij het scherpst.
Ik vind het altijd wel komisch.Ja dat kan zeker. Heb wel eens xtc+2cb en 3-mmc+2-cb gedaan maar dat is toch anders dan een volwaardige trip. Lijkt me niet echt chill als iedereen aan de pillen zit en ik ben aan het trippen.
Dan ben je bij DF op het goede adresmis toch wel aanspraak.
Heb je de eerste 2 keer mdma alleen gedaan?Ik heb tweemaal in m'n eentje X gedaan en had echt de tijd van m'n leven, maar dat was dan ook omdat ik eigenlijk niet echt wist wat ik miste. Heb een jaar later pas X gedaan met vrienden van me op festivals en dat was echt vele malen leuker, ondanks dat het in m'n eentje doen ook niets mis mee was.
Anyways, veel plezier! Zet inderdaad wat muziek op die je tof vindt en misschien wat gekleurde lichtjes als je die hebt, dat is echt goeie shit.
Ja. Ik wilde het de eerste keer het liefst in m'n eentje testen, omdat ik anders super lang moest wachten en de tweede keer deed ik het dus alleen omdat ik niet wist dat het zóveel leuker zou zijn met gezelschap. Had eigenlijk al een feestje met alleen mezelf en wat muziek.Heb je de eerste 2 keer mdma alleen gedaan?
Ongelofelijk 🤣 dan was het vast geweldig om met mensen te zijn te zijn de 3e keer!Ja. Ik wilde het de eerste keer het liefst in m'n eentje testen, omdat ik anders super lang moest wachten en de tweede keer deed ik het dus alleen omdat ik niet wist dat het zóveel leuker zou zijn met gezelschap. Had eigenlijk al een feestje met alleen mezelf en wat muziek.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."