Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma bommetje/ chat

Mdma bommetje/ chat

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Ongelofelijk 🤣 dan was het vast geweldig om met mensen te zijn te zijn de 3e keer!
Klik om te vergroten...
Ik wist niet wat ik meemaakte hahahaha, het was geweldig. Was op Psy-Fi. :hearteyes:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Salvia zei:
Ik wist niet wat ik meemaakte hahahaha, het was geweldig. Was op Psy-Fi. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Wauw dat geloof ik! Ik heb voor het eerst buitenshuis getript op Psy-fi, dat was ook net een droom 😍
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
D
Natozlato zei:
Wauw dat geloof ik! Ik heb voor het eerst buitenshuis getript op Psy-fi, dat was ook net een droom 😍
Klik om te vergroten...
Lijkt mij ook geweldig om een keer te trippen op een festival maar iedereen met wie ik trip durft dat niet aan -,-
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
D
Lijkt mij ook geweldig om een keer te trippen op een festival maar iedereen met wie ik trip durft dat niet aan -,-
Klik om te vergroten...
Kom dan de volgende keer met mij trippen :grin:
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Ik heb ooit LSD gedaan op Defqon en ik ben gruwelijk bad gegaan een heel weekend lang. Ik zou het ook niet snel meer durven. 😓
Klik om te vergroten...
Oh jeetje... waardoor kwam dat (als je dat wil delen)?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
D
Lijkt mij ook geweldig om een keer te trippen op een festival maar iedereen met wie ik trip durft dat niet aan -,-
Klik om te vergroten...
Ik heb ooit LSD gedaan op Defqon en ik ben gruwelijk bad gegaan een heel weekend lang. Ik zou het ook niet snel meer durven. 😓
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
D
Lijkt mij ook geweldig om een keer te trippen op een festival maar iedereen met wie ik trip durft dat niet aan -,-
Klik om te vergroten...
Gaan je vrienden toch gewoon aan de noten of wat ze ook doen. Intussen neem jij een lekker zegeltje. Heb het ook weleens zo aangepakt, prima. En aan het einde ben jij het scherpst.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het duurt doorgaans een half uur voordat je de eerste effecten voelt. Dat gevoel is het sterkst ongeveer 1,5 uur nadat je het hebt ingeslikt. 4 uur na inname begint het effect af te zwakken. Na 6 uur zijn de meeste effecten verdwenen, maar MDMA is pas na twee dagen uit je bloed. Dat komt omdat je lichaam snel tolerantie opbouwt voor de effecten. Je voelt de MDMA dan niet meer, maar het is nog wel aanwezig. (Let op: je mag ook niet rijden als je nog MDMA in je bloed hebt, ook niet als je je nuchter voelt).

Ik zou het zelf eerlijk gezegd zonde vinden om in mijn eentje MDMA te nemen. Het leuke van MDMA is nou juist dat je er socialer, empathischer en verbindender van wordt. Maar als je het in je eentje doet dan is juist die sociale interactie er niet. Dat zou ik dus een gemis vinden.
Hoewel het natuurlijk theoretisch mogelijk is om een connectie aan te gaan met jezelf. Een van de dingen van MDMA is ook dat je ineens opwellingen krijgt van realisaties die je haast MOET uiten. Als je alleen bent dan ben je mogelijk ook in staat om die realisaties beter uit te diepen omdat er geen afleiding is van andere mensen en ideeën.

Ooit een keer heb ik zelf MDMA in mijn eentje thuis genomen. Ik zat toen al niet super in mijn vel, maar ik vond het verschrikkelijk. Het enige wat ik ermee bereikt was dat ik nog beter besefte dat ik niet zo goed bezig was met alles in mijn leven. Daarna nog een flinke dip erbovenop gehad ook. Tegenwoordig zit ik wel beter in mijn vel, maar alsnog zou ik passen voor gebruik in mijn eentje.

Ik heb zelf wel nog wel eens een tripreport van een empathogenen hier achtergelaten die ik in mijn eentje had genomen, zoals 5-APB en MDA. Bij MDA beviel dat op zich wel omdat dat sowieso nogal kalmerend was. Maar bij 5-APB miste ik toch wel sociaal contact.
5-APB: stimulerend en kalmerend tegelijkertijd
Chillen met MDA op de bank
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Kom dan de volgende keer met mij trippen :grin:
Klik om te vergroten...
Who knows..
Spyro zei:
Ik heb ooit LSD gedaan op Defqon en ik ben gruwelijk bad gegaan een heel weekend lang. Ik zou het ook niet snel meer durven. 😓
Klik om te vergroten...
Ohnee, wat gebeurde er dan?
KlaasVaak zei:
Gaan je vrienden toch gewoon aan de noten of wat ze ook doen. Intussen neem jij een lekker zegeltje. Heb het ook weleens zo aangepakt, prima. En aan het einde ben jij het scherpst.
Klik om te vergroten...
Ja dat kan zeker. Heb wel eens xtc+2cb en 3-mmc+2-cb gedaan maar dat is toch anders dan een volwaardige trip. Lijkt me niet echt chill als iedereen aan de pillen zit en ik ben aan het trippen.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Ja dat kan zeker. Heb wel eens xtc+2cb en 3-mmc+2-cb gedaan maar dat is toch anders dan een volwaardige trip. Lijkt me niet echt chill als iedereen aan de pillen zit en ik ben aan het trippen.
Klik om te vergroten...
Ik vind het altijd wel komisch.
G
GriffinstewartLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoals titel hierboven, na hoelang merk je effect bij zo bommetje? of is het hetzelfde als dat je het 'gewoon' zo doorslikt?

Nou goed, opzich is het best wel chill alleen thuis, maar.... mis toch wel aanspraak. Iemand hier toevallig onder invloed van? Stuur me een berichtje
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Net zo snel, misschien iets sneller dan wanneer een pil heel hard geperst is. Mdma is ook wel bij uitstek een sociale drug en wordt niet zo vaak alleen gebruikt. Wellicht wat live setjes aanzetten op YouTube of iets dergelijks, enjoy 😊
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb tweemaal in m'n eentje X gedaan en had echt de tijd van m'n leven, maar dat was dan ook omdat ik eigenlijk niet echt wist wat ik miste. Heb een jaar later pas X gedaan met vrienden van me op festivals en dat was echt vele malen leuker, ondanks dat het in m'n eentje doen ook niets mis mee was.

Anyways, veel plezier! Zet inderdaad wat muziek op die je tof vindt en misschien wat gekleurde lichtjes als je die hebt, dat is echt goeie shit.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Simcher zei:
mis toch wel aanspraak.
Klik om te vergroten...
Dan ben je bij DF op het goede adres:joycat:
Kan me altijd uren lang vermaken hier
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Salvia zei:
Ik heb tweemaal in m'n eentje X gedaan en had echt de tijd van m'n leven, maar dat was dan ook omdat ik eigenlijk niet echt wist wat ik miste. Heb een jaar later pas X gedaan met vrienden van me op festivals en dat was echt vele malen leuker, ondanks dat het in m'n eentje doen ook niets mis mee was.

Anyways, veel plezier! Zet inderdaad wat muziek op die je tof vindt en misschien wat gekleurde lichtjes als je die hebt, dat is echt goeie shit.
Klik om te vergroten...
Heb je de eerste 2 keer mdma alleen gedaan?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Heb je de eerste 2 keer mdma alleen gedaan?
Klik om te vergroten...
Ja. Ik wilde het de eerste keer het liefst in m'n eentje testen, omdat ik anders super lang moest wachten en de tweede keer deed ik het dus alleen omdat ik niet wist dat het zóveel leuker zou zijn met gezelschap. Had eigenlijk al een feestje met alleen mezelf en wat muziek. :tilttearlaugh:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Salvia zei:
Ja. Ik wilde het de eerste keer het liefst in m'n eentje testen, omdat ik anders super lang moest wachten en de tweede keer deed ik het dus alleen omdat ik niet wist dat het zóveel leuker zou zijn met gezelschap. Had eigenlijk al een feestje met alleen mezelf en wat muziek. :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Ongelofelijk 🤣 dan was het vast geweldig om met mensen te zijn te zijn de 3e keer!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."