Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc op een feestje waar iedereen alcohol gebruikt

Xtc op een feestje waar iedereen alcohol gebruikt

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat jij doet op xtc, op een feestje vol dronken mensen???
J
John coLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe is het gebruik van xtc op een feestje waar alle andere mensen aangeschoten/dronken zijn?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt aan jezelf denk ik. Ben je ervaren? Ik vind het wel prima, nooit problemen mee gehad.
J
John coLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb nog niet eerder xtc gebruikt, heb al wel eens een lage dosis 2c-b-fly gebruikt tijdens het uitgaan. Voor zover ik gehoord heb lijkt dat wel een beetje op xtc.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat ligt een beetje aan het tijdstip, de dosering en de mensen. Het kan leuk zijn als de mensen een beetje rustig en aangeschoten zijn, maar het lijkt me minder leuk als ze dronken worden en luidruchtig worden. MDMA geeft meestal een hele euforische mellow space waar alles leuk en mooi is. Maar mensen die dronken zijn hebben juist verstoorde zintuigen waardoor ze situaties niet meer goed kunnen inschatten en hun coordinatie verstoord is. DIt kan leuk zijn als je allemaal dronken bent, maar als je onder invloed van MDMA bent lijkt me dit niks.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ze niet anti drugs zijn zal het wel goed gaan.
Dronke mensen hebben nogal snel de neiging hard op dingen te zeggen en als ze anti drugs zijn dan kan je al snel de junkie worden...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijkt mij vrij matig. Het is dan leuker om zelf ook een paar borrels te doen naar mijn mening.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Ligt aan jezelf denk ik. Ben je ervaren?
Klik om te vergroten...
John co zei:
Heb nog niet eerder xtc gebruikt, heb al wel eens een lage dosis 2c-b-fly gebruikt tijdens het uitgaan. Voor zover ik gehoord heb lijkt dat wel een beetje op xtc.
Klik om te vergroten...
Zo te lezen dus niet echt veel ervaring, geeft niks, maar dan zou ik je eerste keer MDMA niet gaan doen op een feestje met aangeschoten/dronken mensen. Compleet andere vibe. En een lage dosis 2cb-fly is in mijn ogen echt geen vergelijk met XTC.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je flinke bekke van x trekt zou ik het erbij laten en lekker gezellig met de rest borrels mee drinken net zoals @Ganggang💯 zegt. Je bent al gouw een freakshow als je daar met een scheve kop staat te malen. Mensen gaan jou aankijken jij gaat je druk maken zie ik er zo gehandicapt uit ? Resultaat had ik het maar beter niet gedaan.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi @John co welkom op het forum!

Ik heb nog nooit xtc genomen op een ”alcohol-feestje” en dat is niet zonder reden. Samen alcohol drinken kan hartstikke leuk zijn maar het geeft wel echt een totaal andere ”Vibe” dan xtc. Het is allemaal wat lomper en directer dan xtc is mijn ervaring. Zelfs met xtc ervaring zou ik er niet voor kiezen om op een dergelijk feestje aan de xtc te gaan. En als het je eerste keer xtc is, is het al helemaal zonde!

xtc is fantastisch in een thuissetting en kan ook super zijn op een feestje. Maar om de echte “magie” van xtc te ervaren is het wel belangrijk dat je anderen om je heen hebt die ook xtc gebruikt hebben of er op zijn minst open voor staan.

kortom; eens met @Ganggang💯 ! Gewoon even wachten tot een beter moment. Die xtc loopt niet weg en je hebt nog alle tijd (ik neem gemakshalve aan dat je niet op je sterfbed ligt 😉)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."