Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen effect meer na heel potje Dexamfetamine

Geen effect meer na heel potje Dexamfetamine

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beetje verwarrend bericht.

Je haalt om te beginnen 2 zaken door elkaar. Tolerantie is dus alleen dat je steeds meer nodig hebt van een bepaalde drug om hetzelfde effect te kunnen krijgen, of er zelfs zo goed als niks meer van voelt. Daarnaast kan je door veelvuldig gebruik klachten ontwikkelen door verstoorde huishouding van de receptoren in je hersenen. In het geval van dex praten we over dopamine, met klachten als lusteloosheid en dat niks je meer boeit. Natuurlijk kan een en ander depressiviteit uitlokken, maar ik denk wat minder direct aangezien dex niet veel doet met serotonine.

Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je met de ervaring die je hebt nog steeds/alweer dit spul gebruikt.
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou je het zegt.. die depressie had ik door Methylfenidaat.

Ik slik Deze, ook op recept om m'n stemming te verbeteren vanwgev een hersentumor. Het onderdrukt m'n woedeuitbarstingen.

Vandaar dat m'n focus er nogal op ligt.
Maar Methylfenidaat rich zich dus wel deels opnSeretonine ?

Je gaf aan. " Steeds meer nodig te hebben van een middel" nou..bdat heb ik dus gedaan. Ook nog steeds geen relaxed gevoel. Zal wel door de haldol komen van gisteravond. Schijnt de boel nigalnaf te remmen. Haldol is een antiapsychotica. Ik zou er bij wijze van spreken, na dit potje , gewoon kunnen slapen. Is nieuw voor mij.

Echt veel gebruikte ik niet in het verleden. 1x per week ofzo
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/bladeren/preparaatteksten/d/dexamfetamine

Daar staat dus inderdaad dat antipsychotica als Haldol de meeste centraal stimulerende effecten van dex tegengaan.
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#4
En ook nog eens een lange halfwaardetijd. Geldt ook voor Methylfenidaat, schat ik zo in
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is trouwens raadzaam om bij combineren van medicijnen of medicijnen met drugs om van tevoren onderzoek te doen in plaats van er na. Sommige combinaties zijn levensgevaarlijk, en het is echt weinig werk om de stoffen die je wil combineren even te googlen of het desnoods eerst hier te vragen.
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok, thanks

P.s .Kon het niet zo snel vinden maar geldt die blokkerende werking ook voor Methylfenidaat? Lijkt me logisch van wel want werkt op dezelfde receptoren lijkt mij
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Het spijt me dat je niet de depressie kreeg waar je naar op zoek was.

Misschien heb je geluk en komt het nog?
Klik om te vergroten...

Prachtig. Dit is het soort humor waar ik van houd. :tearsofjoy::tearsofjoy:
Mijn buikspieren zijn weer goed getraind.

Maar OP, waar ben je eigenlijk mee bezig? Wat is het doel wat je wilt bereiken? Ik snap er niets van.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
chamey zei:
Ok, thanks

P.s .Kon het niet zo snel vinden maar geldt die blokkerende werking ook voor Methylfenidaat? Lijkt me logisch van wel want werkt op dezelfde receptoren lijkt mij
Klik om te vergroten...
Ja...
S
Sofie_VLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb online van iemand dexamfetamine 2,5 mg gekocht
Ik heb hier al enkele van genomen en voel na een paar uur nog steeds niets, kan dit kloppe? Of zou het fake zijn..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sofie_V zei:
Ik heb online van iemand dexamfetamine 2,5 mg gekocht
Ik heb hier al enkele van genomen en voel na een paar uur nog steeds niets, kan dit kloppe? Of zou het fake zijn..
Klik om te vergroten...
Dat kan
S
Sofie_VLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Dat kan
Klik om te vergroten...
mmm, heb toch liever relatine precies, maar moeilijk om vast te krijgen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sofie_V zei:
mmm, heb toch liever relatine precies, maar moeilijk om vast te krijgen
Klik om te vergroten...
Op deze site ga je dat ook niet vinden. Vragen naar en handel in drugs is verboden.
S
Sofie_VLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heeft iemand ooit het merk van dexamfetamine 2,5 mg van ceban al eens geprobeerd? Hoe deze eruit zien?
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik begrijp wat tolerantie is, maar ondanks dat de euforie dan wegblijft heb ik op z'n minst een hoge hartslag en transpireert ik meer.

In het verleden kreeg ik gedownreguleerde receptoren waardoor ik me plotseling enorm depressief voelde, maar ook dat niet.

Heb er 30 weg gewerkt van 2,5mg. Verspreid over 3 uur. Mijn hartslag is normaal en ik voel nieteens een moodlift. Maar waarom schiet ik niet in een depressie ? Vroeger als de pillen niet meer werkte en toch doorslikte, liepen de tranen langs m'n wangen van de depresiviteit, maar hoe kan het zo zijn dat ook dat niet aan de orde is?

Tolerantie is toch het downreguleren van dopamine receptoren. Dat maakte me voorheen depressief. Maar ook dat nunniet
Ook geen verhoogde hartslag, terwijl ik dat vorige week nog had van 20mg.

Dit zal vast tolerantie zijn. Tyfustolerantie, maar kan je zelfs tolerant worden voor de depressie en de verhoogde hartslag? Vind ik wel heel hardnekkig zeg.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het spijt me dat je niet de depressie kreeg waar je naar op zoek was.

Misschien heb je geluk en komt het nog?
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha. Nee dat bedoelde ik niet. Maar het viel me op.

Zou het kunnen komen dat de euforie wegbleef, omdat ik gisteren om 19:00, twee mg haldol heb ingenomen?

Of is het de tolerantie? Maar bij tolerantie heb je toch wel altijd nog de verhoogde hartslag? Ben er benieuwd naar, dit heb ik bij dagelijks gebruik, in jaren, nog nooit meegemaakt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."