#1
Door de tabak voor je waterpijp doen heeft niemand het door en niemand kan zeggen dat je er junkie uit zag met je crack pijpje
Je moet geen reactie terug verwachten aangezien je een topic uit 2008 bumpt...
Je weet maar nooit... Misschien is TS nog steeds aan het proberen!
Ik vond het zo een gek idee dat ik het toch heb geprobeerd (gister), en tja je voeld het wel maar niks bizonders (mss heb ik te weinig gerookt). Dus wat Lauu zegt "zonde van de kristallen". Beter slikken of snuiven
groetjes
wasso