Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"magicwasso zei: Ik heb wat gezocht op het forum en op internet (wel beetje globaal niet echt intensief) maar niks gevonden. En vriendin van mij zegt dat je mdma kan roken en dat het ook best lekker is (het gevoel) en dat je het sneller en sterker voelt, maar daar ben ik wel skeptisch op en dus drugsforum kwam in mijn hoofd, heeft iemand van het forum dat ooit gedaan?? en als het wel zo is, was het wel de moeite waard of beter alleen bij slikken houden??? groetjes wasso Klik om te vergroten... Door de tabak voor je waterpijp doen heeft niemand het door en niemand kan zeggen dat je er junkie uit zag met je crack pijpje"