#1
Ik weet niet of je het kunt combineren met Oxazepam. Als het goed is krijg je van je apotheek een lijstje mee waarin je medicijn-gebruik staat en of er geen wisselwerking ontstaat. Dat krijg ik in ieder geval altijd van mij apotheek als ik mijn medicijnen ophaal of een nieuw medicijn tijdelijk krijg.
Wat ik wel weet is dat dexamfetemine even moet wennen. Ongeveer een weekje. Erna zul je beter slapen. Het went op den duur. Ik slik het ookal aantal maanden nu. Voel me stukken beter en rustiger. Als ik soms slecht slaap accepteer ik dat gewoon.
Dus geen zorgen. Komt vanzelf goed.
Ik zou dus geen oxazepam nemen. Omdat je dan eigenlijk uppers en downers mixed![:tongueout:]()
Groetjes
Wat ik wel weet is dat dexamfetemine even moet wennen. Ongeveer een weekje. Erna zul je beter slapen. Het went op den duur. Ik slik het ookal aantal maanden nu. Voel me stukken beter en rustiger. Als ik soms slecht slaap accepteer ik dat gewoon.
Dus geen zorgen. Komt vanzelf goed.
Ik zou dus geen oxazepam nemen. Omdat je dan eigenlijk uppers en downers mixed
Groetjes
