Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine in combinatie met Oxazepam?

Dexamfetamine in combinatie met Oxazepam?

6 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet of je het kunt combineren met Oxazepam. Als het goed is krijg je van je apotheek een lijstje mee waarin je medicijn-gebruik staat en of er geen wisselwerking ontstaat. Dat krijg ik in ieder geval altijd van mij apotheek als ik mijn medicijnen ophaal of een nieuw medicijn tijdelijk krijg.

Wat ik wel weet is dat dexamfetemine even moet wennen. Ongeveer een weekje. Erna zul je beter slapen. Het went op den duur. Ik slik het ookal aantal maanden nu. Voel me stukken beter en rustiger. Als ik soms slecht slaap accepteer ik dat gewoon.

Dus geen zorgen. Komt vanzelf goed.
Ik zou dus geen oxazepam nemen. Omdat je dan eigenlijk uppers en downers mixed :tongueout:

Groetjes :cheerpompom:
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
partyhardyx zei:
Ik weet niet of je het kunt combineren met Oxazepam. Als het goed is krijg je van je apotheek een lijstje mee waarin je medicijn-gebruik staat en of er geen wisselwerking ontstaat. Dat krijg ik in ieder geval altijd van mij apotheek als ik mijn medicijnen ophaal of een nieuw medicijn tijdelijk krijg.

Wat ik wel weet is dat dexamfetemine even moet wennen. Ongeveer een weekje. Erna zul je beter slapen. Het went op den duur. Ik slik het ookal aantal maanden nu. Voel me stukken beter en rustiger. Als ik soms slecht slaap accepteer ik dat gewoon.

Dus geen zorgen. Komt vanzelf goed.
Ik zou dus geen oxazepam nemen. Omdat je dan eigenlijk uppers en downers mixed :tongueout:

Groetjes :cheerpompom:
Klik om te vergroten...


Idd het is niet gezond voor je hart haha ! Maar ik doe dat zo vaak met SoS! Dat je gewoon stanaard Downer wilt hebben na avondje heftig sos gebruik ! Maar idd als je Dex dagelijks gebruikt is verstandiger om wachten tot lichaam er aan gewend is... en geen downer tot je nemen
G
GeïsoleerdPersoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
partyhardyx zei:
Ik weet niet of je het kunt combineren met Oxazepam. Als het goed is krijg je van je apotheek een lijstje mee waarin je medicijn-gebruik staat en of er geen wisselwerking ontstaat. Dat krijg ik in ieder geval altijd van mij apotheek als ik mijn medicijnen ophaal of een nieuw medicijn tijdelijk krijg.

Wat ik wel weet is dat dexamfetemine even moet wennen. Ongeveer een weekje. Erna zul je beter slapen. Het went op den duur. Ik slik het ookal aantal maanden nu. Voel me stukken beter en rustiger. Als ik soms slecht slaap accepteer ik dat gewoon.

Dus geen zorgen. Komt vanzelf goed.
Ik zou dus geen oxazepam nemen. Omdat je dan eigenlijk uppers en downers mixed :tongueout:

Groetjes :cheerpompom:
Klik om te vergroten...


Bedankt voor je reactie. Ik heb het toch genomen, omdat ik eigenwijs ben en ik niet kon wachten. Ik heb het 10 minuten na mijn topic genomen en merk nu nog helemaal niets. Ik heb echter het gevoel dat ik amfetamine gebruikt heb en dat slapen echt niet gaan lukken, hoe lang heeft dat bij jou geduurd? Want dan kan ik er rekening mee houden i.v.m mijn behandeling waarvoor ik vaak vroeg op moet. Wat ik ook zou kunnen doen is minder nemen. Maar dat raadde mijn psychiater af voor de werking.

Groetjes
G
GeïsoleerdPersoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Conjo zei:
Idd het is niet gezond voor je hart haha ! Maar ik doe dat zo vaak met SoS! Dat je gewoon stanaard Downer wilt hebben na avondje heftig sos gebruik ! Maar idd als je Dex dagelijks gebruikt is verstandiger om wachten tot lichaam er aan gewend is... en geen downer tot je nemen
Klik om te vergroten...

Hahaha. Ik heb nooit dat gebruikt maar heb er veel verhalen over gehoord. Echter kan ik daar neit veel mee denk ik aangezien dat spul toch iets anders is als de Dex. Maar alsnog bedankt voor de reactie.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#5
GeïsoleerdPersoon zei:
Bedankt voor je reactie. Ik heb het toch genomen, omdat ik eigenwijs ben en ik niet kon wachten. Ik heb het 10 minuten na mijn topic genomen en merk nu nog helemaal niets. Ik heb echter het gevoel dat ik amfetamine gebruikt heb en dat slapen echt niet gaan lukken, hoe lang heeft dat bij jou geduurd? Want dan kan ik er rekening mee houden i.v.m mijn behandeling waarvoor ik vaak vroeg op moet. Wat ik ook zou kunnen doen is minder nemen. Maar dat raadde mijn psychiater af voor de werking.

Groetjes
Klik om te vergroten...

Het heeft ook te maken met het tijdstip van je laatste dosis Dex. Als je bijvoorbeeld om 17:00 nog iets slikt en om 21:00 wil gaan slapen wordt dat erg lastig. Verder zou ik deze vraag aan je arts stellen. Misschien zijn er andere middelen voor jou om beter te slapen. De ervaringen van de posters hier zijn niet altijd de gezondste :wink:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#6
GeïsoleerdPersoon zei:
Ik heb een vraag. Ik heb sinds vandaag Dexamfetamine gekregen van de psychiater en ik vroeg me af of het mogelijk is om het met Oxazepam te kunnen combineren om het ontspannen voor het slapen gaan.
Klik om te vergroten...
O.a. problemen met slapen na m’n laatste dosis Dex heeft me ertoe aangezet om white vein Kratom te proberen ivm m’n ADD.
Werkt prima.
Heb er trouwens onlangs een uitgebreide post over geschreven.
G
GeïsoleerdPersoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb een vraag. Ik heb sinds vandaag Dexamfetamine gekregen van de psychiater en ik vroeg me af of het mogelijk is om het met Oxazepam te kunnen combineren om het ontspannen voor het slapen gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."