Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede-forummers, Ik heb inmiddels best wat ervaring met partydrugs. Mijn go to's voor een feestje zijn over het algemeen speed en ketamine, 2cb heb ik wel in een rustige buitensetting gedaan maar nog nooit binnen in een club, al zit ik daar wel over na te denken. Ik zou heel graag xtc/mdma willen proberen maar aangezien ik nog bezig ben met het afbouwen van antidepressiva kan ik niks gebruiken wat op die manier m'n serotonine beïnvloedt. Aangezien ik wel een beetje uitgekeken begin te raken op elke keer weer ketamine als ik de club in duik vroeg ik me af of iemand tips heeft voor goeie, leuke alternatieven. Mogen ook best de wat minder bekende middelen zijn, maar daar lees ik me wel graag goed over in voordat ik iets gebruik. Overigens weet ik dat drugs gebruiken als het mentaal niet goed gaat niet altijd even verstandig is, gelukkig gaat het heel goed met me en kan ik mezelf prima in de gaten houden wat dat betreft"