Balen dat je andere avond had verwacht.
Zomaar een opsomming:
Uiteindelijk is dit mis gegaan en het is 150+100+100
De setting was achteraf niet helemaal lekker.
De effecten vielen zwaar tegen. Ik voelde amper euforie en had veel last van bij-effecten
Misschien verwachte ik ook wel teveel
Ik ben van plan dan weer minimaal 8 maanden
Ik denk zelf aan 100+50
Je weet alle antwoorden al en toch hou je er niet aan.
![:)]()
Ik herken het. Soms wil ik voor mezelf goedpraten om bijvoorbeeld toch te kunnen bijnemen of de '3 maanden regel' te omzeilen.
"Maar alleen voor deze ene speciale keer dan"
Dosis zou je echt zelf moeten uitvinden waar je sweetpoint ligt. Als je nog van dezelfde batch over hebt dan kun je hiermee spelen.
Omdat je nu ongeveer weet wat je kunt verwachten.
Mijn valkuil zelf is dat ik te hoge verwachting van xtc heb, waardoor de trip matig wordt. En je weet vast ook wel dat je het beter is na 2x innemen te stoppen. Bij mij gaat de space weg en word ik alleen maar onrustiger.
- Less is more - ... zegt men
![:)]()
Geld niet voor mij haha... Weeg zelf rond de 55 kg en bij 100 mg voel ik hem 'nauwelijks'. De laatste keer was het na 2 uur uitgewerkt.
Je zou ook later aan de xtc kunnen beginnen. Dit doe ik ook. Alleen zul je van tevoren niet zoveel drank drinken.
5 weken is krap. Kun je geen andere middelen gebruiken ipv serotonine slurpers? Omdat je serotonine verbruik is aangetast. Denk alleen in je achterhoofd dat je niet extra gaat bijnemen omdat je niets weinig/voelt.
En spreek met vrienden en jezelf af dat je het houdt op 1-2 bijnemen. En niet meer pillen in je broeks/balzak dan dat je gaat bijnemen.
Kijk eens voor de volgende keer (dus over 3 maanden
![:innocent:]()
) naar 6 APB (let even op welke zout je krijgt zodat de juiste dosering klopt) . Het spul gaat langer dan xtc door en bijnemen is niet aan de orde. Zeker een nogo in combinatie met xtc!
enjoy
Edit: typo