Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeveel gepakt. Over 5 weken weer?

Teveel gepakt. Over 5 weken weer?

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#1
20mg is zeker teveel op een feest!
Even niet bedacht dat je gaat flippen op een feest. Ik doe altijd afteren thuis met 2cb, haha.

Denk dat je dan met 12mg best goed zit
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi,

Even een vraagje aan de deskundigen hier :).

Afgelopen weekend voor het eerst in 2 jaar weer eens mdma gebruikt. Ik was aanwezig bij één van de eerste festivals. Ik had alles ver te voren voorbereid en had geteste pillen van 193mg. Ik weeg 93kg en was van plan 140+70+70 te nemen. Uiteindelijk is dit mis gegaan en het is 150+100+100 geworden. Hier baal ik van. Ik ben bekend met de 1,5 mg/kg en heb een fout gemaakt. De eerste viel niet lekker en ik dacht dat deze dan minder sterk was dan de geteste. Ik had ze overigens in een lab laten te testen.
De setting was achteraf niet helemaal lekker. Veel studenten, terwijl ik eind 30 ben. Ik was dus steeds aan het zoeken naar de juiste plek en voelde me niet optimaal op mijn gemak.
De effecten vielen zwaar tegen. Ik voelde amper euforie en had veel last van bij-effecten als wazigheid, kauwen en zelf een beetje para. Ik kon mijn telefoon niet lezen. Opvallend was dat ik goed heb geslapen, zo'n 4 uur na de laatste herdosering en dat mijn pupillen wel vergroot waren, maar zeker niet als schotels. Ook voelde ik mij na een dagje weer prima.

Wat ik mij afvraag zijn twee dingen:

1) Hoe kan het dat zijn dat ik eigenlijk alleen maar strak stond en amper/geen euforie voelde? Laatste keer was twee jaar geleden op 140+70+70 en dat was na 16 jaar geen drugs weer mijn eerste keer. Mooiste avond ooit met letterlijk uren golven van geluk. Het lijkt me niet logisch dat ik dus 'de magie' kwijt ben. Ik heb vroeger namelijk veel te veel pillen geslikt. Mijn eigen theorie is dat de dosis te hoog was in combinatie met de juist set en setting, waardoor de negatieve effecten de positieve onderdrukten. Misschien verwachte ik ook wel teveel (ik keek er na Corona natuurlijk extra veel naar uit).

2) Over 5 weken staat mijn volgende en voorlopig laatste mdma moment op de planning. Ik ben van plan dan weer minimaal 8 maanden pauze te nemen. Ik ken het drie maanden advies, maar wil dit dus eenmalig buigen. Dit is deels de reden waarom ik spijt heb van de hoge dosering afgelopen weekend. Ik ben van plan dan een Nexus flip te doen. Heeft dit überhaupt zin na zo'n korte tijd? Ik hanteer een zeer goed dieet, sport, slaap goed en slik deze zomer vitamine supplementen. Als het wel zin heeft, wat is dan een handige dosis? Ik denk zelf aan 100+50 (halfje/kwartje) en daarna 12 mg 2CB.

Thanks voor jullie reactie.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ook bij uitzondering een keer na een maand nog een keer xtc gebruikt. Effecten waren meer dan prima en ik ging beide keren lekker.

Gewoon goed voor jezelf zorgen. Moet echt wel goedkomen.

Je dosis xtc lijkt me prima.
Heb je eerder 2cb gedaan? Want 12mg is best een lage dosis. Ik weet niet of deze wel goed binnenkomt, helemaal na xtc.

Maar ook de hoeveelheid 2cb is persoonlijk. Mijn sweet spot is 25-28mg. Terwijl voor andere dit best een flinke dosis is.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank voor je reactie. Heb 1 keer 20mg gedaan thuis. Was ook getest. We zijn geen ervaren trippers en zaten tegen hallucineren aan. Zo voelde het tenminste. De ervaring was fantastisch, maar we vonden het too much voor een feest.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Balen dat je andere avond had verwacht.

Zomaar een opsomming:

Uiteindelijk is dit mis gegaan en het is 150+100+100
De setting was achteraf niet helemaal lekker.
De effecten vielen zwaar tegen. Ik voelde amper euforie en had veel last van bij-effecten
Misschien verwachte ik ook wel teveel
Ik ben van plan dan weer minimaal 8 maanden
Ik denk zelf aan 100+50

Je weet alle antwoorden al en toch hou je er niet aan. :) Ik herken het. Soms wil ik voor mezelf goedpraten om bijvoorbeeld toch te kunnen bijnemen of de '3 maanden regel' te omzeilen.
"Maar alleen voor deze ene speciale keer dan"

Dosis zou je echt zelf moeten uitvinden waar je sweetpoint ligt. Als je nog van dezelfde batch over hebt dan kun je hiermee spelen.
Omdat je nu ongeveer weet wat je kunt verwachten.

Mijn valkuil zelf is dat ik te hoge verwachting van xtc heb, waardoor de trip matig wordt. En je weet vast ook wel dat je het beter is na 2x innemen te stoppen. Bij mij gaat de space weg en word ik alleen maar onrustiger.

- Less is more - ... zegt men :)
Geld niet voor mij haha... Weeg zelf rond de 55 kg en bij 100 mg voel ik hem 'nauwelijks'. De laatste keer was het na 2 uur uitgewerkt.

Je zou ook later aan de xtc kunnen beginnen. Dit doe ik ook. Alleen zul je van tevoren niet zoveel drank drinken.

5 weken is krap. Kun je geen andere middelen gebruiken ipv serotonine slurpers? Omdat je serotonine verbruik is aangetast. Denk alleen in je achterhoofd dat je niet extra gaat bijnemen omdat je niets weinig/voelt.
En spreek met vrienden en jezelf af dat je het houdt op 1-2 bijnemen. En niet meer pillen in je broeks/balzak dan dat je gaat bijnemen.

Kijk eens voor de volgende keer (dus over 3 maanden :innocent: ) naar 6 APB (let even op welke zout je krijgt zodat de juiste dosering klopt) . Het spul gaat langer dan xtc door en bijnemen is niet aan de orde. Zeker een nogo in combinatie met xtc!



enjoy

Edit: typo
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kwak zei:
Balen dat je andere avond had verwacht.

Zomaar een opsomming:

Uiteindelijk is dit mis gegaan en het is 150+100+100
De setting was achteraf niet helemaal lekker.
De effecten vielen zwaar tegen. Ik voelde amper euforie en had veel last van bij-effecten
Misschien verwachte ik ook wel teveel
Ik ben van plan dan weer minimaal 8 maanden
Ik denk zelf aan 100+50

Je weet alle antwoorden al en toch hou je er niet aan. :) Ik herken het. Soms wil ik voor mezelf het goedpraten.
"Maar alleen voor deze ene speciale keer dan"

Dosis zou je echt zelf moeten uitvinden waar je sweetpoint ligt. Als je nog van dezelfde batch over hebt dan kun je hiermee spelen.
Omdat je nu ongeveer weet wat je kunt verwachten.

Mijn valkuil zelf, is dat ik teveel verwacht waardoor de trip matig wordt. En je weet vast ook wel dat je moet stoppen na 2x bijnemen.
Bij mij werkt niet averechts, de space gaat weg en ik word alleen maar onrustiger.

Less is more... zegt men :)
Werkt ook niet echt bij mij haha... Weeg zelf rond de 55 kg en bij 80 mg voel ik hem 'nauwelijks'.

Je zou ook later met de xtc kunnen beginnen. Dit doe ik ook. Alleen niet zo teveel zuipen van tevoren.
5 weken is krap. Kun je geen andere middelen gebruiken ipv serotine slurpers? Omdat je sertonine verbruik is aangetast weet alleen even dat je dit weet. Misschien denk je dan. Fuck ik voel niets dan dan bijnemen. Met jezelf en vrienden afspreken dat je niet meer mag bijnemen na 2(3) keer. Niet meer pillen aan je balzak/onderbroek tapen dan je eigen afspraak.

Kijk eens voor de volgende keer (dus over 3 maanden :innocent: ) naar 6 APB (let even op welke zout je krijgt zodat de juiste dosering klopt) . Het spul gaat langer dan xtc door en bijnemen is niet aan de orde. Zeker een nogo in combinatie met xtc!



enjoy
Klik om te vergroten...
Thanks!
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kwak zei:
Balen dat je andere avond had verwacht.

Zomaar een opsomming:

Uiteindelijk is dit mis gegaan en het is 150+100+100
De setting was achteraf niet helemaal lekker.
De effecten vielen zwaar tegen. Ik voelde amper euforie en had veel last van bij-effecten
Misschien verwachte ik ook wel teveel
Ik ben van plan dan weer minimaal 8 maanden
Ik denk zelf aan 100+50

Je weet alle antwoorden al en toch hou je er niet aan. :) Ik herken het. Soms wil ik voor mezelf het goedpraten.
"Maar alleen voor deze ene speciale keer dan"

Dosis zou je echt zelf moeten uitvinden waar je sweetpoint ligt. Als je nog van dezelfde batch over hebt dan kun je hiermee spelen.
Omdat je nu ongeveer weet wat je kunt verwachten.

Mijn valkuil zelf, is dat ik teveel verwacht waardoor de trip matig wordt. En je weet vast ook wel dat je moet stoppen na 2x bijnemen.
Bij mij werkt niet averechts, de space gaat weg en ik word alleen maar onrustiger.

Less is more... zegt men :)
Werkt ook niet echt bij mij haha... Weeg zelf rond de 55 kg en bij 80 mg voel ik hem 'nauwelijks'.

Je zou ook later met de xtc kunnen beginnen. Dit doe ik ook. Alleen niet zo teveel zuipen van tevoren.
5 weken is krap. Kun je geen andere middelen gebruiken ipv serotine slurpers? Omdat je sertonine verbruik is aangetast weet alleen even dat je dit weet. Misschien denk je dan. Fuck ik voel niets dan dan bijnemen. Met jezelf en vrienden afspreken dat je niet meer mag bijnemen na 2(3) keer. Niet meer pillen aan je balzak/onderbroek tapen dan je eigen afspraak.

Kijk eens voor de volgende keer (dus over 3 maanden :innocent: ) naar 6 APB (let even op welke zout je krijgt zodat de juiste dosering klopt) . Het spul gaat langer dan xtc door en bijnemen is niet aan de orde. Zeker een nogo in combinatie met xtc!



enjoy
Klik om te vergroten...
Ben je zelf ook bekend met 6APB? Zoja, wat vond je ervan en wat was je dosis?
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben niet dusdanig met 6 APB bekend maar heb er wel een report over geschreven.

Ik had het in een thuissituatie gebruikt en net te weinig genomen. Nu weet ik voor de volgende keer wel dat ik de dosis kan opschroeven.
Mijn geteste 6 APB was alleen niet zuiver. Ik vond het maar flauw en was moe en had geen zin om te dansen. (set/setting?).
Kan mij wel voorstellen als je met vrienden op een leuk feest bent is dat leuker en gezellig. En je hoeft niets bij te nemen. Dus geen stress van hoe laat is het en mag en kan ik al bijnemen. Halfje of een kwartje. Dubben dubben.

Het duurde wel een tijdje voordat ik iets überhaupt voelde en ik had zo lees ik nu terug veel ongemakken!
Beter is om andere 6 apb reports op DF te lezen.

Alleen omdat je dit spul niet kent zou het 'verstandiger' zijn het eerst op een veilige plek te testen alvorens je het op een feestje/festival gaat uitproberen.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Update: het ging perfect met 100+50+50. Geen nexus flip gedaan, het is een strandfeest geworden vanwege annulering festival.
Deze dosis is perfect voor mij. Heb de hele avond golven van euforie en space gevoeld.
Ik was nu veel meer ontspannen en fysiek in betere staat dan vorige keer. Ook niet zo brak en zelfs lichte afterglow.

nu weer half jaartje pauze…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."