Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, ik ben nieuw hier als lid maar lees al echt vele jaren mee eigenlijk veel nuttige dingen uit dit forum kunnen halen. Het zit zo ik heb een ongeluk gehad in het verkeer. Ga hier niet te specifiek op in. Maar functioneren op studie lukte niet echt meer door hersenschudding. Hierdoor afgelopen week veel gedronken en combi coke vaak denk 5x deze week en afgelopen drie dagen sowieso. Leuk weekend gehad verder hoor maar toen ik vandaag wakker werd rond 1, had vannacht een huisfeest. Raar gevoel gordijnen dichthouden, overgeven maar niets gegeten dus kwam ook niets uit. Geen eetlust geen motivatie behalve youtube filmpjes kijken. Niet naar buiten willen. Toch naar de supermarkt gegaan voelde me heel vreemd op straat. Ook in de supermarkt, paranoia schichtig gevoel. Dan denk ik wel bij mezelf ja niemand let op mij maar wel het gevoel hebben dus. Beetje angstig zit niet perse in mij. Mijn vraag is heeft dit met mijn levenstijl van afgelopen week te maken en hoe lang gaat dit duren iemand ervaring mee?"
"Ik woon in amsterdam het was goede coke heb genoeg keuze dit is de beste op het moment. Dat het goede coke is betekent niet dat het alsnog slechte uitwerking heeft als je het te vaak gebruikt. Of misbruikt. Het leek voor mij een subtiele drug, maar heb inmiddels veel nare kanten ervan gelezen. Ik stop er voor een tijdje mee sowieso volgend weekend. Ik voel me inmiddels wat beter door wat bier, maar als ik benzos had dan had dat ook zn werk gedaan. Ik vind coke nog te lekker om het helemaal uit mn leven te bannen maar dit is een nare kant die ik heb mogen ervaren als je het misbruikt. Slaapritme is idd niet goed heb motorongeluk gehad zonder moterkleding (i know dom) wel helm maar de klap was hard. Ik wil sporten deed ik altijd kan ik niet dus drugs en alcohol. Ik ga het deze week anders aanpakken. Thanks voor de reacties van beiden!"
"Inmiddels ging het vandaag iets beter, maar nog steeds een gespannen gevoel en het gevoel alsof ik vervreemd was van de wereld. Alles ging langs me heen en voelde me niet in me eigen lichaam en mezelf. Afgeflakt maar toch redelijk depri. Ik heb maar wat diazepam besteld want stond in de supermarkt letterlijk te zweten. Voel me nu veel relaxeder. Heb goed gegeten en gezond, wat ook zeker hielp. Ik ga zo slapen bedankt voor de antwoorden. En nee het is niet slim om het met alcohol op te lossen want op een of andere manier voelde ik me op het moment iets beter maar eigenlijk nog steeds niet heel gezond/goed. Het dempt je gewoon. Ja ik zoek altijd oplossingen om me beter te voelen en alcohol is vrij goedkoop en makkelijk te halen. Maar ook een nasty drug eigenlijk. Ga nu lekker op tijd slapen. Voor Techneut, ik heb even goed nagedacht en heb 6x coke gebruikt in 7 dagen. Dus ik denk dat ik een beetje door ben geslagen. Laat die zooi nu ff liggen. Als ik drink en me maten halen of gebruiken dan kan ik geen nee zeggen. Maar voelt een beetje als een sluipmoordenaar. Door mn ongeluk ben ik natuurlijk een beetje somberder dan normaal. Kan wel zeggen dat ik een prima week heb gehad en me goed heb gevoeld, maar dat hield zondag echt op. Ik laat die zooi even staan. Mn bank kan het ook niet echt aan als student. Nou is diazepam ook geen oplossing maar voor 1 dagje 40mg nu en doet me eigenlijk veel beter dan het dronken zijn. Morgen begint mn week weer. Bedankt voor de antwoorden en ben blij voor de herkenning. Coke kan je dus nasty paranoia maken bij overuse.."
"Begrijp dat het dom is, ik denk dat het een reactie is op het feit wat er is gebeurd. Ik kan niet zo goed met tegenslagen omgaan. Het ongeluk was niet mijn schuld dus krijg geld uitgekeerd. Feit is wel dat de motor waar ik "verliefd" op was total loss is verklaard. Hij was vrij uniek en zeldzaam en denk dat in combinatie met het feit dat ik niet meer de dingen kon doen zoals concentreren, zowel op studie als op bijvoorbeeld gamen wat ik erg leuk vind om te toen als in lichamelijk niet meer naar de sportschool kon. Een andere vlucht zocht? I guess. Niet slim nee en ik heb gemerkt dat het me niet beter doet voelen. Voel me inmiddels al wat beter onder de mensen concentreren lukt ook steeds beter. Coke zal ik even niet meer aanraken."
"acht.zes zei: @oranjezee Yay, lekker onder invloed opgefokt deelnemen aan het verkeer. Klik om te vergroten... Uhm, ik weet niet of je phenibut hebt gebruikt maar je word er niet minder scherp van of wat dan ook. Het is niet alsof ik dronken op mn scooter reed ofzo. Maar oordeel inderdaad maar is prima. Ik wilde alleen mijn gedachtes en het effect beschrijven. Ik werd er dus niet "chill"' van zoals zou moeten volgens de verhalen thats all"
"Raver zei: Verschillende doseringen. Vind het effect echt niet opwegen tegen het feit dat het zeer verslavend werkt. Met een afkick misschien wel even intenst als GHB. Klik om te vergroten... Is het echt zo verslavend dan? Zo'n mild effect dat kan toch niet verslavend zijn? Kan je hier meer over uitleggen?"
"PaddoKweker zei: en had ik zoiets als iemand me iets zegt wat me niet aanstaat krijgt diegene een tik voor zn hoofd. Beetje agressief opgefokt sorry hoor, maar dit lijkt me niet wenselijk om zo aan het verkeer deel te nemen dus ook ik oordeel Klik om te vergroten... Dus als jij moe bent of chagrijnig neem je ook niet deel aan het verkeer neem ik aan?"
"PaddoKweker zei: als ik moe ben rij ik niet, als ik chagrijnig ben wel, opgefokt en agressief ga ik echt niet rijden. als ik gebruikt heb rij ik echt nooit, je zal maar een aanrijding veroorzaken met alle gevolgen van dien! Klik om te vergroten... Oke nou dan ben je echt een goeie brave vent met mooie moralen, maar iedereen heeft andere toch? Zullen we daarom niet meer oordelen over wat ik in het verkeer doe? Doe ik dat ook niet bij jou. Kwam hier namelijk om over phenibut te praten niet over gebruik en verkeer.."
"De Dunne zei: Misschien eens een poosje drugs laten staan? Ik vind je tekst lastig te lezen omdat je geen alinea’s gebruikt etc dus misschien begrijp ik het verkeerd: Je komt in de ambulance omdat je out gaat door ghb, diezelfde nacht/avond ga je ook nog blowen en de volgende dag neem je een mega dosis benzo’s? Hoeveel mg waren je xanax pillen per stuk? Je weet dat ghb en benzo’s samen dodelijk kunnen zijn? Zeker in die hoeveelheden? Ook vind ik het vreemd dat je na die isoleercel opname alleen naar huis mocht. Dat is niet gebruikelijk na een overdosis. Verdiep en lees je voortaan aub goed in VOOR je iets neemt. Je bent imo zo onvoorzichtig dat er een kans in zit dat het een keer echt goed fout gaat. Hou van jezelf! Klik om te vergroten... Dankjewel ik was ben eigenlijk helemaal in de war geraakt hierdoor volgens mij heb ik de dood in de ogen gekeken. Ik heb een gymnasium diploma dus ik ben niet dom. Ik moest inderdaad worden opgehaald door iemand dus belde ik een vriend. Zo kwam ik weer thuis. 2MG Xanax per pil dus 20mg alprozelam heeft dit veroorzaakt. Het was niet perse met GHB samen ik had de laatste dosis G 12 uur daarvoor genomen tot het op was. Aangezien ik niet kan slapen met GHB was ik al 5 dagen wakker maar niet moe vandaar de Xanax wilde eigenlijk diazepam maar dat had de dealer niet dus ik dacht tja benzo is benzo maar dit spul was wel echt next level. Bedankt voor de lieve woorden. Dit zijn gewoon de mindere kanten van drugs ik gebruik al meer dan 10 jaar wat maar ik merk dat ik de laatste tijd steeds pessimistischer wordt en steeds meer zelf destructief. Iets meer liefde voor mezelf zou goed doen."
"KropSla zei: Oh man wat een verhaal, wat heftig hee. Wel goed dat je inziet dat je helaas zelfdestructief bezig bent. Ik hoop dat je, in elk geval een tijd, de(ze) drugs links kan laten liggen. Klote dat je je steeds uitzichtlozer voelt, kan me voorstellen dat dit voor veel mensen geen makkelijk jaar is geweest en dat dat niet positief heeft bijgedragen.. Is dit niet het moment om misschien hulp te zoeken en aan jezelf/deze problemen te werken? Iemand die je ook kan helpen wat meer waardering en liefde voor jezelf te voelen en dus wat zuiniger te zijn op jezelf. Voor zowel jezelf als je omgeving een stuk fijner denk ik. Sterkte! Klik om te vergroten... Inderdaad ik las ook door die hele toestanden mensen massaal depressief verslavingen zelfmoorden. Vind je t gek als het vrije nederland opeens al onze rechten afpakt? Ik zat te denken aan abulant traject geloof ik veel meer in dan klinieken. Voelt beter. Sporten 4x per week deed ik en gebruik dan niks alleen weekend. Alleen alles gaat weer dicht voor niks uiteraard want dit virus is ongevaarlijk maar dat is mijn mening (no hate). Dat fitnessen gaf scherpte en rust in mijn hoofd en energie en zucht voor alle andere dingen weg maar vooral RITME. Dat heb ik hard nodig en als ik dat mis kan ik in een loop van slechte keuzes komen. Mag ik vragen wat voor betere alternatieven jij hebt qua middeltjes. 5Htp heb ik al lang in de kast staan wordt daar erg onrustig van dus dat was het niet. Melatonine om te slapen eventueel valeriaan? St pieterjanskruid? In die richting? In plaats van steeds naar dit soort zware middelen te grijpen GHB kap ik nu sowieso al mee anders raak je daar fysiek verslaafd aan dus doe dat soms een weekje en dan weer paar maanden niet. Die afkick is ook niet normaal wat ik op oa zembla heb gezien. Benzo ook geen pretje en ziekenhuisen isoleercellen hou ik helemaal niet van. THanks voor je lieve antwoord!"