#1
De kans dat die klachten nu nog van eenmalig xtc gebruik en dan zoals ik het lees minder dan 1 pil is zeer, zeer onwaarschijnlijk.
Dat herstellen kan gewoon heel veel tijd in beslag nemen, geef het een paar maandenBedankt! neen nog nooit iets gebruikt buiten alcohol en ooit eens een paar jointjes. Acht je da kans groot dat ik mezelf onomkeerbare schade heb toegebracht? Of moeten m'n hersenen gewoon nog herstellen van de zware klap die ze hebben gekregen?
Ja en de soort klachten. Die sombere/depressieve klachten waarbij je aangaf dat het nu minder is, kunnen zeker bij een serotonine slurpend middel voorkomen, maar ook dat hoort niet zo lang aan te houden. Zou kunnen dat je er erg gevoelig voor bent of misschien onderliggende psychische kwetsbaarheden hebt.Waarom denk je dat? Is het dan zo onwaarschijnlijk dat het al 3 maanden duurt?
Dat is niet waar. Je kan er zeker wat mee doen. Je zei alweer een maand geleden al dat je naar een huisarts zou stappen als de klachten bleven aanhouden. Al gegaan? Neem die stap voor je eigen gezondheid. Angst is een hele slechte raadgever. Je zal moeten leren niet daardoor bevangen te raken.@assiejager
Ja ik ben inderdaad een enorme overdenker en een vrij angstig persoon, ik kan er gewoon niks tegen doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."