Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma met cola smaak

Mdma met cola smaak

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik niet maar ik hoorde dat champagne smaak erg populair is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Ik niet maar ik hoorde dat champagne smaak erg populair is.
Klik om te vergroten...
Ja die zijn killing goed!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
De rest is al chille grapjes aan het maken zo te zien dus dat zal ik laten. Er wordt soms weleens gerefereerd naar cola om de kleur, je hebt lichtere en donkerdere MDMA en de donkerdere heeft een cola kleur. Dit heeft niets met de smaak te maken natuurlijk. MDMA is goor.

Mocht het wel naar cola smaken zou ik z'n nummer verwijderen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee ik ga het toch doen. Niet jouw vraag beantwoorden (antwoord is nee btw) maar analyseren waarom iemand dit vraagt. Ik pak mijn glazen bol erbij.

Mdma met een smaakje? Dus OP denkt dat het snoepjes zijn. Leeftijd ligt tussen 7 en 14. Geslacht: vrouw (pickachu plaatje) Daar werden de vrouwen kletsnat van in groep 4.

Dat laatste heb ik niet gezegd.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeg tegen je dealer dat hij geen cola moet drinken als hij na het dippen van mdma de smaak te goor vindt in zijn mond.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een flapdrol
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is al meer als een jaar dat er xtc pillen met cola smaak verkocht worden. Geen idee waarom, als zo'n pil in contact komt met m'n tong spuug ik heel m'n maag leeg.
C
CGnationLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo allen,

Ik had een vraag
Mijn dealer heeft opeens mdma en hij beweert dat het met cola smaak is (wat mij heel sterk lijkt)

Wat zijn jullie bevinding hierop en heeft iemand van jullie dit al eens geprobeerd.

Ik ben benieuwd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
We kunnen ons beter NU.nl noemen. We zijn een soort badplaats van diarree geworden. Maar om toch even on topic te blijven, dit...

Ik kan het niet.

download.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."