#1
Hoi heb je zenuwepijn?
Er is een optie tegen dat.
Dat is een ingewikkeld verhaal maar er is een supplement dat nog niet op de medicijnen lijst staat.
Zelf ben ik hersteld van zenuwepijn en een kennis van mij ook en een famillie lid is er mee bezig nu.
Dit komt van een neuroloog wat ik weet het heet:
palmitoylethanolamide
Het is het enige wat helpt herstellen van je zenuwen.
Het is een kuur van 3 maanden.
In combinatie met B12.
Potje is ook niet goedkoop 54.-
Maar dan heb je voor een hele maand.
En het werkt echt!
Je kan googlen maar het is een ingewikkeld verhaal en het is in onderzoek dus nog een supplement.
Wil je meer weten?
Je kan mij een pm sturen dan leg ik het uit.
Uit onderzoek is gewezen dat het bij 70% van de mensen aanslaat en de zenuwepijn weg haalt.
Hier een link naar wat meer informatie:
https://m.orthokennis.nl/artikelen/...ichaamseigen-pijnstiller-en-ontstekingsremmer
"Palmitoyl-ethanolamide normaliseert namelijk uit balans gebrachte biologische processen zoals chronische ontstekingen of beschadigingen door trauma of zuurstofgebrek. Dit gebeurt onder andere via de invloed op een bepaalde kernreceptor*, die de PPAR receptor* genoemd wordt.(36,37) Deze kernreceptor herstelt het evenwicht in cellen die uit balans gebracht zijn waardoor deze cellen niet langer te veel ontstekingsfactoren en pijnbevorderende stoffen aanmaken (zie figuur 2).(38,39) Het activeren van deze kernreceptor speelt dan ook een belangrijke rol bij pijnstilling"
En dit kan dus blijvend zijn!
Na dat je stopt met de kuur, voor de meeste mensen dan.
Er is nog een ander onderzoek dat heeft bewezen dat je weer een beschermlaag krijgt om de beschadigde zenuwen, alleen kan ik dat nu niet niet zo snel vinden.
Er is een optie tegen dat.
Dat is een ingewikkeld verhaal maar er is een supplement dat nog niet op de medicijnen lijst staat.
Zelf ben ik hersteld van zenuwepijn en een kennis van mij ook en een famillie lid is er mee bezig nu.
Dit komt van een neuroloog wat ik weet het heet:
palmitoylethanolamide
Het is het enige wat helpt herstellen van je zenuwen.
Het is een kuur van 3 maanden.
In combinatie met B12.
Potje is ook niet goedkoop 54.-
Maar dan heb je voor een hele maand.
En het werkt echt!
Je kan googlen maar het is een ingewikkeld verhaal en het is in onderzoek dus nog een supplement.
Wil je meer weten?
Je kan mij een pm sturen dan leg ik het uit.
Uit onderzoek is gewezen dat het bij 70% van de mensen aanslaat en de zenuwepijn weg haalt.
Hier een link naar wat meer informatie:
https://m.orthokennis.nl/artikelen/...ichaamseigen-pijnstiller-en-ontstekingsremmer
"Palmitoyl-ethanolamide normaliseert namelijk uit balans gebrachte biologische processen zoals chronische ontstekingen of beschadigingen door trauma of zuurstofgebrek. Dit gebeurt onder andere via de invloed op een bepaalde kernreceptor*, die de PPAR receptor* genoemd wordt.(36,37) Deze kernreceptor herstelt het evenwicht in cellen die uit balans gebracht zijn waardoor deze cellen niet langer te veel ontstekingsfactoren en pijnbevorderende stoffen aanmaken (zie figuur 2).(38,39) Het activeren van deze kernreceptor speelt dan ook een belangrijke rol bij pijnstilling"
En dit kan dus blijvend zijn!
Na dat je stopt met de kuur, voor de meeste mensen dan.
Er is nog een ander onderzoek dat heeft bewezen dat je weer een beschermlaag krijgt om de beschadigde zenuwen, alleen kan ik dat nu niet niet zo snel vinden.